Februári olvasási összegzés

Februárban összesen 9 kötetet tudtam elolvasni, aminek a felsorolását az alábbiakban láthatjátok.

nevtelen_16.png

Recenziós példányok:

1.) Szilágyi-Kiszler Adrienn: A napfény hangja

 - A fülszövege nagyon felkeltette az érdeklődésemet, de sajnos nem fogott meg annyira, mint amire számítottam. A zenei világba kalauzol el minket a kötet, megismerhetjük kicsit közelebbről is a sztárság árnyoldalát.

2.) Heniko Sakka: Süß & Turner

- Az Édes tini élet sorozatból már jól ismert páros ezúttal már felnőttként éli az életét egymástól elszakadva, két külön országban. Sikerült elérniük a nagy álmukat, de elég sok bonyodalom adódik az életükben, amiket sajátságos módon igyekeznek megoldani. Nekem Ria karaktere itt most nem volt szimpatikus, hiányoltam belőle egy kis nőies lágyságot.

3.) Aurora Lewis Turner: A hetedik bolygó

- A sorozat első része nagyon tetszett, de sajnos ebben a részben nagyon sok olyan jelenet volt, amit nem éreztem karakterhűnek, illetve aminek nem láttam a történet egészébe való beleillését, úgyhogy nem tudtam annyira elmerülni benne sajnos.

4.) Kondor Vilmos: Második Magyar Köztársaság

- Bár ritkán olvasok történelmi könyveket, ez mégis egyből beszippantott engem, annyira szépen és választékosan van az egész megfogalmazva, illetve a Kádár korszakra jellemző sajátosságok is nagyon jól lettek átadva benne.

5.) Pataki Eszter - Pataki Krisztina: Cserébe beszélgessünk

- A Pataki lányok első regényét is nagyon szerettem, úgyhogy alig vártam, hogy erre a könyvükre is sort tudjak keríteni és szerencsére nem kellett csalódnom benne. Nagyon tanulságos, fordulatos és letehetetlen olvasmány lett számomra, alig várom a lányok következő regényét.

Egyéb olvasmányok:

1.) Agatha Christie: Cipruskoporsó

- Elég régen olvastam már AC regényt, de most újra kedvet kaptam ahhoz, hogy több könyvet olvassak tőle. Nagyon szeretem a fordulatos, tekervényes történetvezetést, ami nagyon jellemző az írónőre.

2.) Jason Rekulak: Baljós rajzok

- Ez lett eddig az idei évi abszolút kedvencem, annyira pörgős, izgalmas és letehetetlen thriller kötet lett számomra, hogy elég hamar a végére is értem. A kötetben szereplő illusztrációk nagyon feldobják a cselekményt, ezáltal vált igazán különlegessé számomra az olvasási élmény.

3.) Alice Feeney: Időnként hazudok

- Az egyik barátnőm ajánlására olvastam a kötetet, de sajnos nekem nem nagyon tetszett, vontatottnak éreztem és elég lassan haladtam vele. Nem egy letehetetlen, izgalmas thriller, legalábbis számomra nem volt az.

4.) Debbie Macomber: Csengőszó

- Egy igazán aranyos kis romantikus történetre számítottam, de ezzel szemben egy amazonasi hajótúrába csöppenhettem bele a kötet által. Nagyon hangulatos volt a cselekményről olvasni, olyan érzés volt számomra, mintha én is részese lettem volna a hajókázásnak és a túráknak.