Januári olvasási összegzés
Szerencsére januárban már sikerült kiláballnom az olvasási válságból, ami miatt decemberben alig tudtam olvasni annak ellenére, hogy a karácsonyi leállás során két hetet is otthon voltam szabadságon. Az év első hónapjában összesen 10 kötetet sikerült elolvasnom, amiből 5 recenziós példány volt.
Recenziós példányok:
1. Aurora Lewis Turner: Bűvölet és apró mocskos gyilkosságok
- Krimivel átitatott fantasy boszorkányos kötet - Eseménydús és pörgős lett a cselekménye, akárcsak a korábban általam olvasott ALT regényeknek. Nagyon szerettem olvasni és alig várom a következő részét.
2. Aurora Lewis Turner: Névtelenek
- Fantasy kötet, amiben egy kis sci-fi is szerepet kap - A jövőben játszódik, amikor már elköltöztek az emberek a Földről más bolygókra, és a veszélyesebb helyeken élők elkezdtek hozzáidomulni a környezetükhöz, ezáltal különleges képességekre tettek szert.
- Sci-fi kötet - Az űrben játszódó kötet, ami új bolygók és kolóniák felkutatását célozza, de az ellenség közbeavatkozása miatt életveszélyes helyzetbe kerülnek az űrutazók. Izgalomból nincs hiány benne.
4. Dömötör László: A lámpás hölgy
- Ifjúsági sci-fi kötet - Izgalmas és tanulságos történet, amiben egy csapat fiatal nyomoz szellemek után, bár ők maguk sem tudják, hogy ami a rejtély mögött áll, az közel sincs a sejtéseikhez.
5. Varga Barnabás: Az erdő rejtekén
- Kalandos akció kötet - A főszereplő, András tanúvédelmi program miatt kerül a Bükkbe, ahol eléggé meggyűlik a baja a gonosz kollégáival, akik folyamatosan bántják, szekálják őt. Próbálja ezt figyelmen kívül hagyni, de egyre inkább gyűlik benne a harag, és amikor azt a lányt bántják, akibe menet közben sikerül Andrásnak beleszeretnie, nem tudja tovább türtőztetni magát. A cselekményt még eseménydúsabbá teszi az, hogy időközben azok is rábukkannak, akik elől elmenekült.
További olvasmányaim:
1. Riley Baker: Lopott szerencse
- Romantikus kötet - A főszereplő ellopja az utálatos főnöke nyerő sorsjegyét, ezáltal magára haragítva őt. Menekülés közben egy jóképű megmentő siet a lány segítségére, akivel olyan csípős szóváltásokba keveredik, amik nagyon viccessé teszik a cselekményt.
- Romantikus kötet - Az LL-től megszokott reménytelen plátói szerelem alig kap szerepet ezúttal ebben a kötetben, amit én nagyon hiányoltam belőle. Inkább a szerkesztői álláson és egy színész memoárján van a hangsúly, ami mind-mind a főszereplő munkájához kapcsolódnak.
3. Flynn Berry: A nővérem nevében
- Díjnyertes thriller kötet - annyira furcsa légkör lengte körül a cselekményt a főszereplő fura gondolatai és viselkedése miatt, hogy sajnos ez lett a januári olvasmányaim között a leggyengébb.
4. Yehuda Devir - Maya Devir: Ez egy ilyen nap
- Képregény - nem sok szöveget tartalmaz, inkább képek gyűjteményének nevezném, de annyira régóta szerettem volna "olvasni" már, hogy örültem, hogy végre sorra tudtam keríteni.
5. Marék Veronika: Amikor Te kicsi voltál
- Mese kicsiknek - ha van otthon egy kis totyogósod, akkor neki biztosan nagyon tetszene ez az aranyos kis füzetecske.
A linkkel ellátott címekre kattintva el tudjátok olvasni az adott könyvhöz tartozó blogbejegyzéseket, ajánlókat is.