Októberi olvasási összegzés
Októberben összesen 12 db kötethez volt szerencsém, amik közül több is a kedvencem lett, úgyhogy elmondhatom, hogy nagyon tartalmas hónap van a hátam mögött.
Recenziós példányok:
1. Koppány Tímea: Ködcsempész 10/10 - a szerzőtől
2. Sarah Hogle: Megérdemlitek egymást 8/10 - a Kossuth Kiadótól
3. Prem Rawat: Halld a belső hangod 8/10 - a Kossuth Kiadótól
4. Devney Perry: Indigo Ridge 9/10 - a Kossuth Kiadótól
5. Erin Sterling: Ex Hex - Csiribú, szerelem! 10/10 - a Kossuth Kiadótól
Egyéb olvasmányok:
1. Ali Hazelwood: Utálom, hogy szeretlek 9/10
3. Stuart Moore: Thanos: Halálos ítélet 5/10
4. Ludányi Bettina: Nyomodban 7/10
5. Riley Baker: Túl (vagyok) leszek rajtad! 10/10
6. Susannah Skiethen: Parányi tündöklés
7. Susannah Skiethen: Szikrányi boldogság
Ha a hivatkozással ellátott címekre kattintotok, akkor el tudjátok olvasni az adott könyvről írt bejegyzésemet.