Szilágyi-Kiszler Adrienn: A napfény hangja (Audrey Rose Parker 1.) - értékelés

Szilágyi-Kiszler Adrienn: A napfény hangja című kötete 2020-ban jelent meg a NewLine kiadónál, ami egy trilógia első részeként látott napvilágot. Azóta már a harmadik kötet is kapható, úgyhogy akit sikeresen beszippant az írónő által alkotott világ, az akár egyszerre is lenyomhatja az egész sorozatot.

covers_629695.jpg

Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg: 

Audrey Rose Parker mindig is úgy gondolta, hogy képes különbséget tenni jó és rossz között. Bár a gimnázium első éveiben sokszor részt vett barátai csínytevéseiben, mégis inkább a józan gondolkodású diákok közé sorolta magát, mintsem a lázadók közé. Viszont évekkel később, amikor követi zenész barátait a napfényes Los Angelesbe, rá kell jönnie, hogy a döntéseink nem csak feketék vagy fehérek. Újonnan épített kapcsolatai megannyi lehetőséggel kecsegtetnek, azonban ugyanannyi veszélyt is rejtenek magukban.

Mi képes arra, hogy elmossa a lány által eddig olyan élesnek hitt határokat, bátor és őrült cselekedetek között?

Ha az új munkája, valamint Los Angeles nyüzsgő és botrányos életvitele nem lenne elég változás az életében, az eddig elérhetetlennek hitt hírességek közelében idővel saját kárán azt is meg kell tanulnia, hogy a napfény hangja nem feltétlenül olyan édes…

Audrey egy fiúbanda tagjainak legjobb barátjaként sóvárogva várja mindig, hogy találkozhasson a fiúkkal, de sajnos messze laknak egymástól, így az utóbbi három évben alig van ilyesmire lehetőségük. Azonban a srácok azzal az ötlettel állnak elő, hogy a lány költözzön oda hozzájuk, amit egy kisebb vívódás után el is fogad és beleveti magát a Los Angeles-ben élő bandák világába.

Több énekest is sikerül megismernie, azonban az egyikükkel sikerül egy egyéjszakás kalandba is belekeverednie, legalábbis annak indul a dolog, de ennél több lesz belőle, azonban nem az idilli és romantikus értelmében. Noah nagyon rossz hatással van Audrey-ra, ez a reménytelen szerelem, amit érez iránta, teljesen összetöri őt, mert a férfi képtelen a szeretetre, illetve olyan káros szenvedélyei is vannak, mint a drogozás és az italozás.

A kötet fülszövege nagyon kíváncsivá tett engem, de sajnos teljesen másra számítottam, mint amit kaptam. Egy romantikus történetre számítottam, de sajnos inkább egy jó nagy adag drámát kaptam helyette, úgyhogy aki szereti a drámákat, annak biztosra veszem, hogy tetszeni fog ez a regény.

Bonyodalom és váratlan fordulat akad benne bőven, de nekem a lány viselkedése kicsit túlságosan hisztis volt, illetve a józan ész ellenére többször is képes ugyanolyan módon összetörni a saját szívét, holott ő is tudja és a barátai is figyelmeztetik, hogy nem lesz ennek az egésznek jó vége. Persze tudom, hogy a valóságban is előfordulnak ilyen esetek, de én a happy endeket jobban szeretem.

Tekintve, hogy ez még csak a trilógia első kötete, elképzelhető, hogy a végére kap Audrey egy jó kis lezárást és boldog életet, amit egy ilyen szívet szaggató kapcsolat után meg is érdemelne.

A kötetet a NewLine kiadótól kaptam recenziós példányként, amit ezúton is köszönök szépen!

Értékelésem: 7/10

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés

 

Idézetek:

Hányszor törhet össze a szívünk, mielőtt végleg megszűnne létezni? Mennyi terhet bírunk el érzelmileg, a teljes érzéketlenné válás előtt?

♦♦♦

– Meg kell próbálnom – ismételtem konokul. – Nem tudnék szakítani vele, mert szeretem. Ha már száz százalékig biztos vagyok benne, hogy menthetetlen, talán lesz hozzá elég erőm. Így azonban képtelen vagyok kiszállni. – Brendon lassan lehunyta a szemét, majd felsóhajtott:
– Padlóra fog küldeni – suttogta, a tekintetemet keresve.
– Megéri – válaszoltam elszántan.