Augusztusi olvasási összegzés

Augusztusban próbáltam kicsivel több időt szentelni az olvasásnak, mert a júliusom elég gyengén telt ilyen szempontból, úgyhogy még egy kis szabadságot is beiktattam, ahol tudtam pihenni és zavartalanul olvasgatni végre. Így összesen 10 kötetet tudtam elolvasni a végére, amik közül több is a kedvencem lett, úgyhogy nagyon tartalmas kis hónap van a hátam mögött könyvek terén (is). 
augusztusi_olvasasok.png

1.) Recenziós példányok:

 Bár ugyan a Bolygókeringő trilógiát nem olvastam, amihez előzménykötetként jelent meg a Lloyd, de ettől függetlenül is érthető és élvezhető volt. Nagyon kíváncsivá tett, hogy vajon hogyan folytatódnak a medveember kalandjai az eredeti trilógiában, úgyhogy minél előbb szeretném azokat a regényeket is sorra keríteni.

 Nagyon érdekes témát dolgoz fel az Eltörölve c. kötet, engem teljesen beszippantott. Sok-sok lélektani és önismereti gondolattal/tanulsággal van teleszőve, úgyhogy szerintem érdemes elolvasni és elgondolkodni a kötetben olvasottakon.

 A Kossuth kiadótól kaptam friss megjelenésű kötetként. A Mr. Téves Szám c. kötet olvasása óta vártam már, hogy újabb regényt olvashassak az írónőtől, mert az a kötet nagyon tetszett, de ezzel a Jobb mint a filmeken c. romcomjával még inkább meggyőzött, imádtam!

 A Trivium Egyesület által olvashattam a kötetet, ami egy generációkon átívelő sémát mutat be Tési János családján keresztül. Nalatrok karaktere nagyon misztikus lett benne, aki vitt egy kis titokzatosságot az amúgy monoton cselekményű kötetbe. Aki szereti a történelmi témájú, lassabban zajló regényeket, annak bátran merem ajánlani. 

 

2.) Saját választású könyvek:

 Az összes eddig megjelent Baráth Viktória könyvet olvastam, úgyhogy szépen nyomon tudtam követni az írónő munkásságát és fejlődését. Az különösen tetszik a regényeiben, hogy a kötetek főszereplői valamilyen úton-módon kapcsolódnak az előző kötetei karaktereihez vagy rokonság, vagy másféle ismeretség útján. A Bűnösök közt c. kötetben ezúttal egy nyomozónő szemszögéből olvashatjuk az eseményeket, aki megpróbál beépülni egy bűnbandába, hogy lerántsa róluk a leplet és rács mögé juttassa a bűnözőket.

 Imádom Leiner Laura könyveit, mindig tűkön ülve várom, hogy újabb történeteket olvashassak tőle. Engem a 40 nyári nap is teljesen beszippantott, annak ellenére, hogy 600+ oldalas, nagyon gyorsan a végére értem. Nagyon jó kis üde nyári romantikus olvasmány lett!

 Annyira gyönyörű nyári ihletésű borítója van a kötetnek, hogy nagyon könnyen bele tudtam magam képzelni a cselekménybe, ami részben a török tengeren, egy yachton játszódik. Van benne egy kis krimi, egy kis thriller, egy kis kaland, na meg romantika is, ami nagyon jó kis kombinációban forrta ki magát a kötetben. Nekem nagyon kellemes csalódás volt, igazi strandkönyv, ami képes kirántani az embert a valóságból.

 Már a Szerelem képlete c. kötetét is imádtam az írónőnek, úgyhogy alig vártam, hogy ezt is olvashassam. Szerencsére ez is hasonlómód teljesen beszippantott, úgyhogy nagyon hamar a végére is értem. Szuperjó romcom lett, már csak azt várom tűkön ülve, hogy megjelenjen az írónő legújabb regénye is, amit elő is rendeltem a Julie V. Scott mystery box-szal egyetemben.

  • Barbara Cantini: Halálka és a kísértetbarát

 A Halálka sorozat egy nagyon aranyos kis mesesorozat egy zombi kislányról, aki furcsábbnál furcsább helyzetekbe keveredik. Bátran merem ajánlani ezt a sorozatot a gyerekeknek és a gyermek lelkű felnőtteknek egyaránt.

  • Gerry Conway - Steven Grant - Jo Duffy: Megtorló

 Jobban szeretem a modernebb grafikával készült képregényeket, mint a régebbieket, ez pedig az utóbbi kategóriába tartozik, de ennek ellenére nagyon jó sztorija volt, úgyhogy örülök neki, hogy olvashattam. Kicsit közelebbről is megismerkedhetünk Megtorló hátterével, hogy hogyan lett belőle Megtorló és milyen cél hajtja őt előre. 

Nektek milyen könyvekkel telt az augusztusotok? Lett új kedvencetek? 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés