Szeptemberi bookhaul

Az előző hónapokkal ellentétben szeptemberben elég sok könyvet sikerült beszereznem, szám szerint 11 db-ot. Akad közöttük recenziós példány, book24-es megrendelés, illetve könyvfesztivál hétvégi vásárlás is.
covers_825695.jpg

Recenziós példányok:

  • Koppány Tímea: Ködcsempész

Az írónőtől kaptam a kötetet, amit ezúton is nagyon szépen köszönök neki! Még csak ma (október 9.)  kezdtem el olvasni és még nagyon az elején tartok, így nem tudok bővebben nyilatkozni róla, de bízom benne, hogy nagyon szuper élmény lesz, akárcsak az írónő korábbi kötetei.

Egy újabb Kossuth kiadós recenzió romantikus zsánerben, amit azóta már el is olvastam. Szórakoztató és kellemes olvasmány volt, bár a két főszereplő között akadt némi konfliktus is, ami a nem megfelelő kommunikáció miatt vetődött fel közöttük, de a cselekmény végére sikerült áthidalniuk az ilyesféle nehézségeket.

covers_818080.jpg

Book24-es megrendelés:

Idén nem sok könyvet vettem/rendeltem, mert igyekszem a meglévő olvasatlanjaimmal, illetve a recenziókkal haladni, de annyira régóta vágytam ezekre a könyvekre, hogy muszáj volt végre beszereznem őket. 

nevtelen_9.png

Könyvfesztiválon töltött hétvégén beszerzett könyvek

  • Álomgyár könyvesbolti akció
    • Borsa Brown: Párban Nápolyban
    • Clare Mackintosh: Nyugodj békében!
    • Carrie Cooper: Kétségekbe zárva

Ha már Pesten jártam, akkor kihasználtam a lehetőséget és benéztem a Blaha Lujza téri Álomgyár könyvesboltba, mert olyan jó kis akciók vannak most náluk, hogy muszáj volt körbenéznem. Elsősorban thriller kötetekkel akartam gazdagodni, ami sikerült is, úgyhogy nagyon örültem, hogy ilyen szuper könyvekhez jutottam hozzá ilyen szuper áron.

  • Mammut Libri vásárlások
    • Riley Baker: Lopott szerencse
    • Riley Baker: Túl (vagyok) leszek rajtad

A Julie V. Scott standnál terveztem megvenni a könyveket, de olyan tumultus volt, hogy nem lehetett odaférni a pulthoz, így az ebédidőt kihasználva beléptem a Mammut Libribe is és megvettem inkább ott ezt a két könyvecskét. Alig várom, hogy olvashassam őket, imádom Riley könyveit. ♥

Amint láthatjátok a felsorolásban, habár ott voltam a Könyvfesztiválon, mégsem vettem a Millenárison egy könyvet sem, mert oda elsősorban azért mentem, hogy a barátaimmal találkozzak, illetve benéztem a Szántó Dániel előadásra is, amit Suba Csaba vezényelt le. Szuper előadás volt, úgyhogy örülök neki, hogy barátnőmmel tartottam és részt vehettem rajta.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés