Júniusi olvasási összegzés

Júniusban nem volt túl sok időm, amit az olvasásra fordíthattam volna, mert a könyvhéten, illetve a bonyhádi könyvfesztiválon való részvételem, valamint a külföldi nyaralásom nagyon sok időmet elvette, de azért így is sikerült pár könyvet elolvasnom, amiket az alábbiakban mutatok be nektek.
junius.png

A hónapot az Elrontott életekkel indítottam, ami nekem nagyon tetszett, itt el is olvashatjátok a könyvről írt értékelésemet. Kicsit szomorkás történet, de nagyon tanulságos is, úgyhogy szerintem érdemes elolvasni.
283587511_144702948139792_3340075951097026685_n.jpg

https://www.instagram.com/p/Ceb9V_ZIJUl/?utm_source=ig_web_copy_link

Az Örökkön örökké: Lara Jean kötetet már régóta szerettem volna olvasni, nagyon vártam, hogy végre elmerülhessek a trilógia lezáró kötetében. Sok mindent átírtak a filmben, ami a könyvben máshogy volt, de ez számomra egyáltalán nem volt zavaró, jól megfér számomra egymás mellett a kettő, az adaptációját is ugyanúgy szeretem a sorozatnak, mint ahogy a könyveket is.

287130066_145715624705191_1495033949452737183_n.jpg

https://www.instagram.com/p/Cel9b7zo4M_/?utm_source=ig_web_copy_link

A Bosszúállók kötet számomra nagy csalódás lett, sokkal többet is kihozhatott volna belőle az írója. A túl sok szemszög a történet rovására ment, ami rontott az olvasási élményen. 

289358216_148561184420635_7946118572693809223_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CfCIgOkICNJ/?utm_source=ig_web_copy_link

A hónapot két képregénnyel és egy mangával zártam. A Ms. Marvel nekem nem nagyon tetszett, kicsit unalmas és fura is volt számomra, viszont a Deadpool kötet nagyon jó volt, érdemes elolvasni! A One Piece angol nyelvű mangasorozat első része egy aranyos kis kalózos történet nyitányát mutatta be számomra, amit biztos, hogy folytatni fogok még, mert nagyon jó kis történetet olvashattam a nyitó kötetben. Több mint 100 része van a mangasorozatnak, szóval egy ideig el fog tartani, mire a végére érek.

11.png

A hónap vége felé kezdtem el olvasni Balla Sándor: Az élet fája c. kötetet, de a nyaralásom miatt kicsit megcsúsztam vele. Nem tudtam júniusban befejezni, amiben az sem segített, hogy elég sokat szenvedek vele, mert vannak vele bőven gondok, de ezt majd a későbbiekben hozott értékelésemben részletesebben is olvashatjátok majd.

covers_702011.jpg

Remélem, hogy júliusban több könyvet sikerül majd olvasnom, illetve azt is, hogy kevesebb rossz élménnyel gazdagodok majd az  olvasott könyvek által.