Colleen Hoover: Layla - értékelés

Colleen Hoover az egyik kedvenc szerzőm, úgyhogy mindig elolvasom az újabb és újabb köteteit. Csak három regényével van elmaradásom jelenleg (Minden tökéletesed, Talán most, Talán mégsem), de azokat is igyekszem majd minél előbb pótolni.

covers_762261.jpg

 Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg:

A ​szerelem kísérthet, de meg is gyógyíthat.

Leeds azóta tudja, hogy Laylával fogja leélni az életét, hogy először találkoztak. De aztán jött a támadás.

Layla heteket töltött a kórházban, harcolni kellett az életéért, és bár testileg rendbe jött, az érzelmi és mentális sebek annyira megváltoztatták, hogy Leeds szinte fel sem ismeri benne a nőt, akibe beleszeretett.

A férfi helyre akarja hozni a kapcsolatukat, ezért elviszi Laylát a kis szállóba, ahol először találkoztak. Itt azonban a nő viselkedése különös, bizarr módon megváltozik. És ez csak egy a számos megmagyarázhatatlan esemény közül…

Leeds egyre távolabb sodródik Laylától, és Willow mellett talál vigaszra, aki szintén a szálló lakója, és akivel könnyen egymásra találnak. Leeds érdeklődése Willow iránt egyre nő, és azzal, hogy segíteni akar neki válaszokat találni, egyre kevésbé tartja szem előtt Layla jóllétét.

Leeds hamarosan rájön, hogy választania kell, mert mindkettőjüknek nem tud segíteni. De ha rosszul választ, az mindhármukra nézve végzetes következményekkel járhat…

Fedezd fel CoHo újabb lebilincselő és elgondolkodtató világát!

A Layla c. kötetet még karácsonyra kaptam barátnőmtől ajándékba, azóta várom, hogy végre sort tudjak keríteni rá. A fülszöveget nem olvastam el korábban (nem szoktam, hogy ne spoilerezzek le magamnak semmit se, mert sokszor több lényeges dolgot is lelő előre a fülszöveg), úgyhogy teljesen ismeretlenül vágtam bele a kötetbe. Ezt azért fontos megemlítenem, mert több ismerősöm értékelését is olvastam és mindegyikük azt írta, hogy őket nagyon félrevezette a fülszöveg. 

Számomra nagyon izgalmas és fordulatos kötet volt, nem is gondoltam arra, hogy ilyen csavarok lesznek majd benne, úgyhogy több helyen is meglepődtem, mikor egy-egy titkot felfedett az írónő. Egy kicsit különc stílusa volt a regénynek, de összességében nekem tetszett, bár a régebbi romantikus köteteit még mindig nem tudta überelni, mint pl. a Csúf szerelem, a Vallomás és az Egy nap talán, amelyek a kedvenceim lettek.

A történet két főszereplője Layla és Leeds, s bár az ő szerelmük van a történet középpontjában, mégis mondanám inkább paranormális, mint romantikus regénynek. Igazán mesébe illő az ő megismerkedésük, bár a szerelem első pillantásra dolog kicsit elhamarkodott volt, de mivel nem ez állt a történet középpontjában, hanem a későbbi cselekmények, így érthető, hogy az írónő miért ugorta ilyen hamar át ezt a részt. A nagy egymásra találás viszont nem tartott sokáig, beütött a baj és onnantól kezdve már minden a visszájára fordult. Leeds próbált ugyan kitartani Layla mellett a tragédia után, de a lelke haldoklott mellette. Nem nagyon szeretnék lespoilerezni lényeges dolgokat, úgyhogy csak annyit mondanék, hogy aki szívesen olvasna egy nagy szerelem újbóli fellángolásáról és két szív mindent felülíró összeköttetéséről, az olvassa el a kötetet.

Értékelésem: 9/10

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés

 

 Kedvcsináló idézetek:

 A szerelembe esés olyan könnyű, mintha lágy szellő fújna át a csontjaimon.
A szerelem vége rohadt nehéz, mintha a tüdőm vasból lenne kifaragva.

♦♦♦

Vak voltam, de most már látok.
Így éreztem magam Laylával. Mintha valaki visszaengedte volna a levegőt az életembe, pedig addig fogalmam sem volt róla, hogy fuldoklom.

♦♦♦

– Tudtad, hogy a tizenegy óra a nap leghalálosabb órája?
Ezen nevetnem kell.
– Ez komoly?
Bólint.
– Az egyetemen tanultam. Többen halnak meg a tízórai ideje alatt, mint a nap bármelyik másik órájában.
Ez a lány totál káosz, és én imádom.