Novemberi book haul

Novemberben összesen 13 könyvet szereztem be, aminek a zöme recenziós példány, de azért akadtak más úton-módon beszerzett új könyvek is.

0.jpg

A hónap elején az egyik barátnőmtől kaptam ajándékba az Akiva Goldsman: A Da Vinci-kód - Illusztrált forgatókönyv c. kötetét. Mivel nagyon szeretem Dan Brown könyveit és az azokból készült filmeket, így nagyon örültem ennek a forgatókönyvnek, alig várom, hogy olvashassam. 

00.jpg

https://www.instagram.com/p/CkwDSIwItHw/?utm_source=ig_web_copy_link

Simondán-Szabó Edit sorozatának két részét E. K. Mindaleth #CilinderAjándék-ozásán nyertem. Tekintve, hogy nagyon rövid és nagy betűvel íródott kötetek, így igyekszem majd egymás után elolvasni a két részt, hogy egyben tudjak majd hozni róla egy bejegyzést.

000.jpg

Képregények híján sem maradtam novemberben, beszereztem az új Megtorló c. Marvel kötetet. Nem szoktam az összes részt megvenni ebből a sorozatból, de a számomra ismert és kedvelt szuperhősökről/antihősökről szólókat nem bírom otthagyni a bolt polcán.

0000.jpg

Url Izabella: A teheráni csecsemő c. kötete is nagyon felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy ezt is beszereztem. Egyik bloggertársamnál láttam meg a regényt, aki nemrég olvasta és én is kedvet kaptam hozzá.

covers_763358.jpg

Jaymin Eve - Leia Stone: Annihilate - Pusztulás c. kötetét az egyik molytársamtól kaptam egy molyos ajándékozás keretei között, ami nagyon régóta vágyott könyv számomra, nagyon kíváncsi vagyok a trilógia utolsó részére. *-*

 A maradék kötetek pedig recenziós felkérés keretében érkeztek hozzám, amelyek az alábbiak:

  • Juhász Bálint: A kapu
  • Julie V. Scott: Before Heaven (ajánlóm)
  • Horváth F. Dániel: A YouTuber szerelme
  • Aurora Lewis Turner: A megtörhetetlen átok (előolvasói ajánlóm)
  • Hegedüs Lilla: Lélek
  • Petróczi Kitti: Alfonz ikerlángjai (a Smaragd kiadótól)
  • Zsíros-Takács Mária: Préda (a Smaragd kiadótól)
317623773_182803911005774_6255215744498614894_n.jpg
Ezúton is köszönöm szépen minden szerzőnek és a Smaragd kiadónak is a felkeresést, igyekszem minél előbb ajánlót/értékelést hozni a kapott könyvekről.