Jenny Han: Örökkön örökké: Lara Jean - értékelés

A fiúknak, akiket valaha szerettem trilógia első részét még a Netflix adaptációja előtt olvastam és mivel kedvencem lett, amint kijöttek a filmek, azokat is megnéztem, aztán újranéztem még párszor őket. A könyvtrilógiát viszont még csak most sikerült lezárnom ezzel a befejező kötettel. Biztosan újra fogom őket még olvasni a jövőben, mert nagyon tetszett mindhárom rész!
covers_681274.jpg

Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg:

A legszerethetőbb történet fiatalokról, fiataloknak és lélekben fiataloknak!

Lara Jean a legjobb végzős évét tölti. És még annyi minden áll előtte: egy osztálykirándulás New Yorkba; a végzősbál a barátjával, Peterrel; egy tengerparti hét a ballagás után. Aztán átköltöznek az egyetemre, ami elég közel esik az otthonához ahhoz, hogy hétvégenként hazaugorjon csokidarabos kekszet sütni.

Az élet nem is lehetne ennél tökéletesebb!

Legalábbis Lara Jean így gondolja… egészen addig, amíg váratlan híreket nem kap.

Most a lánynak, aki fél minden változástól, újra kell gondolnia a terveit. De ha a szív és az ész két különböző dolgot súg, melyikre érdemes hallgatni?

A fiúknak, akiket valaha szerettem sorozat nem csak top helyezett a New York Times sikerlistáján, de már tévésorozatban is hódít!
Íme a trilógia meglepetés lezárása!
Lara Jean levélíró napjai folytatódnak ebben a magával ragadó történetben.

Légy részese örömeinek!

Aki látta már a filmeket, annak is bőven tartogat meglepetéseket ez a befejező kötet, mert nagyon sok mindent átírtak benne a filmben. Végig csak kapkodtam a fejemet, hogy "hát de ez is máshogy volt, meg ez is máshogy volt a filmben!". Az adaptációnál én végig éreztem egy szomorú, mélabús hangulatot, itt a könyvnél viszont csak a végén éreztem, amikor elkezdtek "nehezebbé" válni a dolgok. 

Mindig vegyes érzésekkel fejezek be egy-egy kedvenc sorozatot, ugyan nagyon szívesen olvasom őket, így minél előbb igyekszem a végére érni a záró kötetnek, viszont egyben fájó szívvel állok neki, mert utána már nem olvashatom újra őket úgy, mintha sose olvastam volna őket korábban, szóval nem lesz bennem az az igazi várakozás. Ettől függetlenül nagyon szeretem újraolvasni a régi kedvenceimet, pláne a Harry Potter sorozatot.

287130066_145715624705191_1495033949452737183_n.jpg

https://www.instagram.com/p/Cel9b7zo4M_/?utm_source=ig_web_copy_link

Visszatérve az Örökkön örökké: Lara Jean kötetre: a már jól ismert főszereplőink, Lara Jean és Peter végzősök lettek, minden ezzel járó nehézség a nyakukba szakadt: hova menjenek továbbtanulni, hogy viszonylag közel is legyenek egymáshoz, Lara Jean nehéz szívvel gondol arra, hogy el kell hagynia az otthonát, a családját. Nekem Kitty a kedvenc karakterem a sorozatból, nagyon menő kislány, olyan aranyos és humoros beszólásai, megnyilvánulásai voltak, én örülnék neki, ha kapna egy spin off sorozatot. Annak ellenére, hogy a sorozat első része úgy indult, hogy Margot elutazott Skóciába egyetemre, viszonylag sok jelenete van mindhárom részben. Nagyon tetszik, hogy ők hárman mennyire összetartó testvérek.

Akárcsak az első két résznek, ennek a zárókötetnek is nagyon könnyed, laza stílusa van, az egész történet nagyon bájos, minden karakter egyedi és szerethető, ami számomra fontos ahhoz, hogy igazán jól el tudjak mélyedni egy adott cselekményben.

Most, hogy a végére értem a kötetnek, újra kedvet kaptam az adaptációk újranézéséhez, aki még nem látta és szereti a tini romantikus történeteket, az Netflixen elérheti őket.

Értékelésem: 10/10

Kedvcsináló idézetek:

Csodabogárnak tart. De nem akarok én előállni neki a hírrel, hogy valójában nem vagyok olyan különleges, és sokan szeretnek otthon lenni, sütit sütni, albumokat rendezgetni és könyvtárakban lógni. A legtöbben valószínűleg az ötvenes éveikben járnak, de akkor is. Szeretem, ahogy rám néz, mintha egy erdei nimfa lennék, akibe egy nap belebotlott, és akit muszáj volt hazavinnie magával.

♦♦♦

– Kérlek, ne hívj Ms. Rothschildnak! Most, hogy a gonosz mostohád leszek, legalább szólíts Trinának! Vagy Treenek. Vagy bárminek, ami tetszik.
– Mit szól a Mostohához? – vetem fel ártatlanul. – Ez elég találóan hangzik.
Ms. Rotschild felém csap.
– Te lány! Megfojtalak.
Vihogva húzódom el tőle.

♦♦♦

– Csak hogy tudd, helyesen „a legkevésbé sem érdekel”, nem pedig „legkevésbé érdekel”. Mert ha legkevésbé érdekel, akkor gyakorlatilag érdekel.
Trina a szemét forgatja. Kitty visszaül a helyére.
– Miért vagy ilyen, Lara Jean? – kérdezi.

♦♦♦

– Feltűnt már, hogy nekünk még nincs számunk? Mármint közös számunk.
– Oké, akkor válasszunk egyet!
– Ez nem így működik. Ezt nem lehet csak úgy kiválasztani. Inkább a zene választ téged. Mint a Teszleg Süvegnél.

 A trilógia első két része:

covers_539966.jpg

covers_616476.jpg