Júniusi olvasási összegzés

Eltelt egy újabb hónap, úgyhogy meg is érkeztem a júniusban olvasott könyveim bemutatásával. Összesen 11 kötethez volt ezúttal szerencsém, amik között akadt jópár rövidebb kötet és manga/képregény is.

a.png

Romantikus kötetek:

Aranyos romantikus kis történet volt, de valami hiányzott nekem belőle ahhoz, hogy igazán kedvencem lehessen. Ettől függetlenül egy olvasást megér, mert van benne jópár tanulságos gondolat a múltbéli démonok és sérelmek elengedésére vonatkozóan.

Nagyon vártam már, hogy olvashassam, de sajnos picit csalódtam benne. Sokkal több fantasy jelenetre számítottam, de alig-alig voltak benne ilyen részek, ami miatt nekem volt egy kis hiányérzetem.

A kötet első fele igazi happy end sztorira engedett következtetni, aztán a második felében minden a visszájára fordult és a főszereplő lány már csak a túléléséért harcolt. Nagyon tetszett, ahogy ezt a kettősséget bemutatta az írónő a lapokon keresztül.

b.png

Egyéb:

Egy fiatal srác életét mutatja be, aki egyik nap arra ébred, hogy se beszélni, se megmozdulni nem tud. Bekerül a kórházba, ahol az orvosok egy hosszadalmas rehabilitáción keresztül próbálják helyreállítani az állapotát, de nem járnak túl nagy sikerrel. A kötet bemutatja az igazi küzdelmet és élni akarást, amit egy jó nagy adag humorral fűszerezett meg az író, hogy ne legyen annyira nyomasztó a hangulata.

Ebben a történetben is a múltbéli démonok elengedése áll a középpontban. A főszereplő sok rossz dolgot vitt magával a felnőttkorba, ami miatt nagyon zárkózott és magányos emberré vált. Álmában azonban felbukkan egy terapeuta, aki segít neki feldolgozni a fájdalmait és ezáltal a férfi felfedezi az igazi önmagát és végre elkezdi felvenni a kapcsolatot a környezetével. Nagyon tetszett a fájdalom feldolgozásának ezen módja, igazán egyedi kötet lett.

A történet nagyon sok ismeretterjesztő adatot is tartalmaz leginkább a galaxisra és a csillagokra vonatkozóan. Emellett nagyon tanulságos is, úgyhogy bátran merem ajánlani mindenkinek. Engem teljesen beszippantott, ez lett a júniusi olvasmányaim közül a kedvencem.
nevtelen_7.png

Novella, vers:

  1. Zsíros-Takács Mária - Zsíros-Petróczki Kitti: Exit - Smaragd kiadós recenzió, 4,5 csillag
  2. Péri Györgyi: Főnixdalok - írótól kapott recenzió, 5 csillag

c.png

Mangák, képregények:

  1. Bikkuri: Devil's Candy - Pandora szerencséje 2. - 4 csillag
  2. Sanshiro Kasama: Deadpool: Szamuráj 1. - 5 csillag
  3. Joe Hill: Locke & Key - Kulcs a zárját: Az aranykor - 4 csillag