Júliusi olvasási összegzés

Júliusban sajnos nagyon kevés időm jutott az olvasásra, úgyhogy összesen csak 5 kötetet tudtam sorra keríteni, de szerencsére így is akadt közöttük több olyan regény is, ami nagyon tetszett. Ha a linkekkel ellátott könyvcímekre kattintotok, akkor a teljes értékelésemet is el tudjátok olvasni az adott kötetről.

nevtelen_8.png

Recenziós példányok:

A Kossuth Kiadónak köszönhetően olvashattam a friss megjelenésű kötetet. Annak ellenére, hogy nagyon-nagyon vártam, hogy a kezembe vehessem, mert annyira kíváncsi voltam már rá, sajnos nem hozta az elvárt szintet. A főszereplő lány sok helyen inkább volt idegesítő, mint humoros, ami miatt nem tudtam igazán elmerülni a kötet cselekményében.

A NewLine Kiadótól kaptam recenziós példányként a kötetet. Az egész cselekményt átlengi egy bájos és letisztult érzés, igazi csajos könyv lett! Klári szívét összetöri a kötet elején egy srác, ami miatt messzire költözik a lány az otthonától. Egy idő után felbukkan újra az életében Marci, de a sors végül - a sok szenvedés és a rögös út végigjárta után - megmutatja a lánynak, melyik irányba kell mennie a boldog befejezés reményében. Nekem nagyon tetszett a kötet, örültem, hogy olvashattam!

Szerzői felkérésre jutott el hozzám a regény. Korábban nem volt szerencsém még Benyák Zoltán munkásságához, így teljesen ismeretlenül vágtam bele a kötetbe. Bár én jobban szeretem a pörgősebb és akciódúsabb regényeket, ennek ellenére ebben a lassabb folyású regényben is egész jól ellavíroztam. Az apróbb hibákat leszámítva érdekes és különleges lett a története.

Egyéb olvasmányok:

Nem gondoltam volna, hogy lehet még fokozni az előző részben történteket, de ez a sorozat kötetről kötetre egyre jobb, kidolgozottabb és imádnivalóbb lesz! Alig várom az utolsó, befejező részt!

A Netflix adaptáció megnézése óta alig vártam, hogy a kezembe vehessem és olvashassam a kötetet. Bár több ismerősöm is megijesztett azzal, hogy nem olyan jó a regény, mint a film, szerencsére nekem ez is nagyon nagy kedvencem lett, úgyhogy örülök neki, hogy elolvashattam végre! 

Nektek milyen olvasmányokkal telt a júliusotok? Lett új kedvencetek?

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés