Májusi bookhaul

Eltelt egy újabb hónap és szerencsére májusban sem maradhattam új beszerzések nélkül. Az előző két hónapban (márciusban és áprilisban) egyetlen egy könyvet sem szereztem be/kaptam recenzióként vagy ajándékkönyvként, úgyhogy nem is találhattok ezekhez a hónapokhoz bookhaul bejegyzést a blogon. Májusban viszont szerencsére sok-sok csodás szerzeménnyel bővülhetett a magánkönyvtáram.

6 db recenziós példány:

  1. Aurora Lewis Turner: A hét pecsét c. kötetét a korábbiakban volt szerencsém előolvasni és a borító hátuljára is felkerülhetett a rövid kis ajánlóm, de mivel csak a hónap elején jelent meg, így csak májusban kaphattam belőle tiszteletpéldányt. ♥1_5.jpg
  2. A Smaragd kiadó friss megjelenései közül két kötet érkezett hozzám, illetve egy régebbi megjelenésből is kaptam egy példányt recenzióként: 
    • Varga Barnabás: Az erdő rejtekén
    • Császi Zsüliet: A múlt fogságában
    • Zsiros-Petróczki Kitti: Elképzelt terápia11_1.png
  3. A Trivium Egyesület által Rohoska István: Életek tanúja c. kötetével lettem gazdagabb.9.jpg
  4. Új együttműködő partnerként a Kossuth kiadótól is érkezett hozzám egy friss megjelenés:

3 db nyereménykönyv:

  1. E. K. Mindaleth facebook oldalán meghirdetett nyereményjátékán nyertem Vogronics András: Disztópia 2038 c. kötetét.3_3.jpg
  2. Julie V. Scott instagram oldalán pedig egy nagyobb nyereménycsomagot nyertem, ami két kötetet tartalmazott: Christine Anne Colman: Elveszetten és Megsebzetten. Az unboxing videót itt tudjátok megtekinteni: tiktok videó12.png

Bár az előző két hónapban lehetőségem lett volna kicsit felzárkózni és haladni az olvasatlan könyveimmel, de sajnos mostanában van egy kisebb olvasási válságom, ami miatt sokkal lassabban haladok a regényekkel, mint általában. Remélem, hogy hamar kiláballok belőle, hogy minél több izgalmas és letehetetlen könyvről hozhassam nektek a véleményemet.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés