Júniusi bookhaul

Júniusban az előző hónapokkal ellentétben több kötetet is beszereztem, összesen 14 db-ot, ami részben a pesti Könyvhétnek és a bonyhádi Könyvfesztiválnak köszönhető. Az alábbiakban láthatjátok őket.

covers_809665.jpgA Kossuth kiadótól a hónap első és utolsó napján is érkezett egy-egy recenziós példányom, mégpedig Mia Sosa: A legrosszabb esküvő tanú és Pippa Grant: Jock Blocked - Elkapás c. friss megjelenésű romantikus kötetei. Ez utóbbit még csak most olvasom, de a Sosa kötetről már olvasható a véleményem a blogon, ha a kötet linkkel ellátott címére kattintotok.

covers_805141.jpg

Emellett június elején volt egy kisebb rendelésem a Libritől, ami Leiner Laura: 40 nyári nap és Baráth Viktória: Bűnösők közt c. romantikus regényeit tartalmazta. A 40 nyári nap pont időben érkezett ahhoz, hogy velem tarthasson a Könyvhétre, ahol sikeresen dedikáltattam is az írónővel két másik kötettel egyetemben. 

covers_791746.jpg

covers_744056.jpg

A Könyvhéten most eléggé visszafogtam magamat, csak két mangával tértem haza: A Devil's Candy második részével, illetbe a Deadpool: Szamurájjal. Elsősorban a Leiner Laura dedikálás és a barátaimmal való találkozók miatt látogattam el az eseményre, úgyhogy nem is nagyon terveztem új könyveket beszerezni. 

mangak.png

A könyvhét során gazdagodhattam egy recenziós példánnyal is, Aurora Lewis Turner: Lloyd c. erotikus regényével. Mivel az írónőtől eddig csak szuper történeteket olvastam, alig várom, hogy ezt is sorra keríthessem.

covers_804860.jpg

Colleen Hoover: Maybe Not - Talán mégsem c. kiegészítő kötetét egy molyos ajándékozás keretei között kaptam az ajándékozómtól több apróbb szuper kis meglepetés kíséretében.

covers_732815.jpg

A bonyhádi Könyvfesztiválon 2+1 akció volt a Maxim kiadó kínálatára, és mivel már korábban szemeztem Ali Hazelwood két új kötetével, így haza is hoztam az Eszméletlen szerelem és az Utálom, hogy szeretlek c. regényeket, amiket kiegészítettem a friss megjelenésű Twisted Love-val. Az egyik ismerősömtől vettem meg a fesztivál alatt a Barátod: Carter c. romantikus könyvet is, illetve ugyanezen eseményen kaptam egy recenziós dedikált példányt is a G. F. Lancer: Fekete kéz c. kötetből, aminek a borítója szerintem lenyűgöző lett.

bonyhadi_konyvfesztival.png

Hónap végén érkezett hozzám még egy dedikált recenzió Benyák Zoltán: Egy különös tavasz emlékezete c. kötetéből is. Még nem volt szerencsém olvasni az írótól, úgyhogy várakozásokkal telve állok majd nek a történetnek.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés