Decemberi olvasási összegzés

Sajnos a decemberem nem pont úgy alakult, ahogyan terveztem, úgyhogy a munkahelyi karácsonyi leállás alatt sem sikerült elolvasnom azt a sok-sok könyvet, amiket akartam. Egész hónapban összesen csupán 5 könyvet tudtam elolvasni, amiket az alábbiakban láthattok.

nevtelen_14.png

1. Penelope Bloom: Megöntözném

- Mindig szívesen álltam neki a sorozat részeinek, mert könnyedek, lazák és nagyon rövidek, úgyhogy ha épp egy könnyed kis felüdülésre vágytam, akkor ez a sorozat tökéletes kikapcsolódást nyújtott számomra. Ez az utolsó rész tetszett nekem sajnos a legkevésbé, de ettől függetlenül örülök neki, hogy ezt is olvashattam.

2. Farkas Anett: A 33-as beteg

- Nagyon régóta szemeztem már ezzel a sorozattal, mert nagyon sok jót olvastam róla, úgyhogy decemberben végre rászántam magam és elolvastam. Nem volt annyira izgalmas és pörgős, mint amilyenek az általam kedvelt thriller-nyomozós kötetek szoktak lenni, de annyira különleges légkör lengte körül, hogy nagyon gyorsan vitt előre a lendület, a szereplők életének alakulása pedig annyira kíváncsivá tett, hogy alig várom, hogy a folytatást is olvashassam.

3. Colleen Hoover: Talán mégsem

- Az Egy nap talán c. kötet volt az első olvasmányom Colleen Hoover-től és azóta is a kedvencemként tartom számon, úgyhogy nagyon vártam már, hogy olvashassam a sorozat kiegészítő részét is. A kötetben szereplő páros mindkét tagja nagyon furcsa személyiség, talán pont emiatt találtak olyan jól egymásra. Néhány jelenet extrán furára sikeredett, úgyhogy nem lett a kedvencem ez a rész, de örülök neki, hogy sikerült Bridgette-éket is egy kicsit közelebbről megismernem.

4. B. K. Borison: Téli csodaország - Kossuth kiadós recenziós példány

Ez a kötet valami csoda! *-* Annyira hangulatos, csak úgy árad belőle a karácsonyi láz, ráadásul kapunk még benne egy tökéletes mintaférfit is, aki lesi Stella minden kívánságát, elkényezteti, mindenben támogatja és mindenben segít neki. Imádtam olvasni! :)) 

5. Borsa Brown: Párban Nápolyban

Borsa Brown munkásságával is nagyon régóta szemeztem már, a thriller köteteket pedig nagyon szeretem, úgyhogy egy Álomgyár kiadós akció keretei között le is csaptam erre a regényre. Bár a főszereplő FBI ügynök egyáltalán nem volt hiteles, ha ettől eltekintek, összességében nagyon olvastatta magát és jó kis kikapcsolódást nyújtott, úgyhogy tervezek majd még próbát tenni az írónő további köteteivel is.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés