2022. január-február: olvasási összegzés

Terveim közt szerepel, hogy a jövőben havi bontásban bemutatom majd nektek az adott hónapban olvasott könyveimet, de mivel csak februárban indítottam el a blogot, így most egyben hoznám nektek a januári és februári olvasmányaimat. Amely könyvekről nincsenek blogos értékeléseim, azoknál a molyos értékeléseket találjátok meg a linkekre kattintva.

 Január 

 kollazs_1.jpg

Jenny Han: Utóirat, még mindig szeretlek (10/10): értékelés

Clare Mackintosh: Látlak (9/10): értékelés

Vi Keeland: A beosztott (8/10): értékelés

Stjepan Sejic: Harleen újraolvasás (10/10): értékelés

Fróna Zsófia: Démonok közt (10/10): értékelés

Buótyik Dorina: III. Amenemhat rejtélye (9/10): értékelés

Stephen King: Az intézet (10/10): értékelés

J. K. Rowling: Grindelwald bűntettei (10/10): értékelés

Séverine Vidal - Manu Causse: Bicebóca szívek (7/10): értékelés

Stephen King - Richard Chizmar: Gwendy és a varázsdoboz (8/10): értékelés

G. F. Lancer: Expulzió (8/10): értékelés

Januárban meglepően sok jó könyvet sikerült olvasnom a két újraolvasás mellett is. Az Utóirat, még mindig szeretlek, a Démonok közt és az Intézet is kedvencem lett. Bár mindegyik más-más műfajt képvisel, mindegyik szuperül megírt cselekményt bontakoztat ki a maga műfajában. A legkevésbé tetsző könyv pedig a Bicebóca szívek voltak. Az értékelésben megtaláljátok ennek indoklását is.

A 11 fent felsorolt könyvből 3 könyv magyar szerző által írt kötet. Igyekszem minél inkább megismerni a magyar irodalmat is, felkapott és első szerzős íróktól is nagyon szívesen olvasok, hisz mindkét kategóriában bukkantam már kincsekre korábban. Fróna Zsófia Fegyverforgató sorozatát mindenkinek bátran merem ajánlani, aki szereti a fantasy műfajt, szerintem bámulatos az a világ, amit megalkotott a könyv lapjain.

Stephen King-től korábban nem nagyon mertem olvasni, nem vagyok nagy horrorkedvelő, inkább kerülni szoktam ezt a műfajt, de egy molyos kihívásnak köszönhetően 3 könyvét is olvastam az utóbbi hónapokban és szerencsére sikerült azokat a könyveket kifognom, amik kevésbé horrorisztikusak. Az Intézet c. könyve nekem nagyon tetszett, lehet, hogy majd pár év múlva újraolvasom, addigra talán az izgalmasabb részekkel kapcsolatos emlékeim is megkopnak majd annyira, hogy újra izgulhassak a karakterekért.

  Február 

 kollazs_2.jpg

Jennifer Probst: Keresd a szépet (8/10): értékelés

Sebastian Marino: Szép álmokat, Olivér! (9/10): értékelés

Mackenzi Lee: Loki: A csínytevő sorsa (8/10): értékelés

Szabó Róbert: Drift (7/10): értékelés

Eowyn Ivey: A hóleány (10/10): értékelés

Baráth Viktória: Egymás szemében (10/10): értékelés

John Cure: Hamu (9/10): értékelés

A februárban általam olvasott 6 könyvből 3 könyvet írt magyar szerző, amiből az egyik (Baráth Viktória: Egymás szemében) hatalmas nagy kedvencem lett. A 3 külföldi írótól származó könyv közül pedig A hóleány volt számomra telitalálat, örülök neki, hogy hosszas halogatás után végre elolvastam ezt a kötetet is. Februárban a Drift volt a legkevésbé tetsző könyv számomra, sajnos nem tudtam ráhangolódni a kötetre.

Örülök neki, hogy végre John Cure-től is tudtam olvasni, izgalmas és fordulatos regény volt a Hamu c. könyv, úgyhogy biztosan olvasni fogok még az írótól a későbbiekben is.