Áprilisi olvasási összegzés

Áprilisban 6 db regényt/meseregényt és 7 db mangát olvastam, amikről az alábbiakban olvashatjátok a rövid kis összefoglalómat.

344840734_253989730424328_6310413505250633532_n.jpg

Az Akame ga kill c. sorozatot az egyik ismerősöm ajánlására kezdtem el olvasni és egészen jó kis mangasorozatnak bizonyult, úgyhogy gyorsan a végére is értem. Aki szereti a mangákat, azoknak nyugodt szívvel tudom ajánlani.

Aurora P. Hill: Adelin és Ettran c. fantasy kötete molyos utazókönyvként került hozzám, akárcsak az első rész. Annyira szépen és részletgazdagon lett kidolgozva az egész cselekmény, illetve a karakterek személyisége is, hogy teljes egészében belopta magát a szívembe ez a sorozat. Alig várom, hogy olvashassam a következő részt is.

Lynn Painter: Mr. Téves Szám c. kötetét a DiBook-tól kaptam PR kötetként, amit pár óra leforgása alatt el is olvastam. Vicces, könnyed kis romantikus kötet, ami annyira telitalálat lett számomra, hogy be is terveztem a közeljövőre az írónő másik magyarul megjelent regényét is, a Véletlenül Amy-t.

Borbás Edina: Zárva c. kötetét még korábban nyertem egy nyereményjátékon. Az instagramomat követők jól tudják, hogy néha meg szoktam szavaztatni sztoriban a következő olvasmányomat. A követőim ezt a kötetet választották ki a négy lehetőség közül, így neki is álltam az olvasásának. Nagyon érdekes és egyedi története van a kötetnek, úgyhogy örülök, hogy olvashattam.

Juhász Bálint: A kapu c. meseregényét az írótól kaptam recenziós példányként. Rövid kötet, úgyhogy gyorsan lehet vele haladni, de a mondanivalója miatt valahogy mégis lassabban értem a végére a megszokottnál. A két főszereplő manó élete és gondolkodásmódja nagyon tetszett, úgyhogy kíváncsian várom a folytatást.

John Cure: Démonok ivadéka c. thriller kötetét már hónapok óta terveztem olvasni, de csak most került sorra. Annak ellenére, hogy az első két rész teljesen beszippantott, ez a harmadik valamiért kevésbé tetszett. Sok helyen azt éreztem, hogy a második részt olvasom apróbb változtatásokkal, mert sok párhuzamos cselekmény volt benne. A covidot is beleszőtte az író, de nekem ezek a részek nagyon erőltetettek voltak, amik miatt romlott a feszültségkeltés a cselekményben.

Jen Calonita: Tükröm tükröm c. meseregénye a Hófehérke és a hét törpe átdolgozása, ahol a gonosz boszorkány nem Hófehérkét, hanem ezúttal a herceget mérgezi meg. Kalandos és fordulatos történet lett, aki szereti az átdolgozásokat, az feltétlen tegyen vele egy próbát.

Végül pedig áprilisi utolsó olvasmányként belekóstoltam a Death Note világába is a mangasorozat első részével, ami nagyon-nagyon tetszett nekem, úgyhogy remélem, hogy a folytatást is be tudom majd szerezni valahonnan.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés