Augusztusi book haul

Augusztusban összesen 9 könyvet sikerült beszereznem. Olyan sok olvasatlan könyvem van, hogy igyekszem az új beszerzéseket minimalizálni, de a sok-sok szuper akció gondoskodik róla, hogy ne tudjam megállni könyvvásárlás nélkül. Gondolom, sok könyvmoly társam van ezzel ugyanígy.

statements_1843370.jpg

https://www.instagram.com/p/ChSxodnorgl/?utm_source=ig_web_copy_link

Én is kihasználtam a hónapban az Álomgyár könyvesboltok 600 ft-os könyves akcióját, aminek keretein belül sikerült két fordulóban 5 könyvet beszereznem. Kimondottan a thriller könyveik közül válogattam, sok jó könyvet olvastam már ettől a kiadótól ebben a zsánerben. Első körben a fenti képen látható három könyvet szereztem be: a Hová lettek az eltűntek?, a Kegyes hazugságok és a Soha nem engedlek el c. köteteket. Második körben pedig a könyvesbolti készletek feltöltése után barátnőm még beszerezte nekem a kérésemre a Rekviem egy halott lányért és a Temetetlen múlt c. könyveket, amiket már korábban kinéztem magamnak, csak mire eljutottam a könyvesboltba, addigra elfogytak az ott lévő példányok.

statements_1845454.jpg

Augusztusban is érkezett hozzám egy papír alapú recenziós példány, mégpedig Miller Mónika: A nyári este illata c. kötete, aminek annyira letisztult és gyönyörű a borítója, hogy első pillantásra meggyőzött, bízom benne, hogy a tartalma is hasonlóan jó lesz majd.

statements_1847857.jpg

https://www.instagram.com/p/ChuQXpFocVs/?utm_source=ig_web_copy_link

Az egyik magazinhoz mellékelve is szereztem egy új könyvet, Faye Kellerman: Orosz rulettjét. A sorozatból már korábban megszereztem a Szemfényvesztés c. regényt, amit ugyan még nem olvastam, de igyekszem minél előbb sorra keríteni, hogy az Orosz rulettet is minél előbb olvashassam.

covers_405661.jpg

Az egyik mollyal is cseréltem egy könyvet a hónapban, így került a birtokomba Rachel Smythe: Lore Olympus - Olümposzi história 1. része, amit pár napon belül el is olvastam, de nekem sajnos nagyon nagy csalódás lett a kötet. Ha ti olvastátok, akkor írjátok meg, hogy nektek hogy tetszett. 

covers_697950.jpg

Végezetül pedig a nyár utolsó napján megérkezett hozzám a Csillagom c. spirituális romantikus fantasy kötet szintén recenziós példányként. 

303161012_165630832713670_6026853072200366075_n.jpg

https://www.instagram.com/p/Ch7uu82oD1R/?utm_source=ig_web_copy_link

Ti milyen szépséges köteteket szereztetek be augusztusban? Írjátok meg facebookon a book haul-os bejegyzésem alatt kommentben. ♥