Márciusi book haul

Ebben a bejegyzésben a máricusban beszerzett könyveimet mutatom be nektek. Általában sikerül visszafognom magam a könyvek vásárlásával, de vannak hónapok, amikor elszállok kicsit. Ez a március most valahol a középmezőnyben foglal helyet, összesen 10 könyvet sikerült beszereznem.

marciusi_book_haul.png

A hónapot Margaret Atwood: A szolgálólány meséje c. kötetével kezdtem, amit egy másik mollyal sikerült elcserélnem. Nagyon kíváncsi vagyok a kötetre, a sorozatot se láttam még, de ha a könyv meghozza a kedvemet, akkor feltétlenül meg fogom nézni.

A Vasember c. kötetet nem terveztem be előre, azt se tudtam, hogy ez lesz a soron következő kötete a képregénysorozatnak, de amikor megláttam a Sparban, egyszerűen nem tudtam ott hagyni, nagyon szeretem Vasembert.

statements_1780064.jpg

Az Exodus c. könyvet Blogturnén nyertem még februárban, de csak március elején ért ide. Alapjáraton nem tartozik azon könyvek körébe, amiket olvasni szoktam, de ha már megnyertem, kíváncsian várom, milyen lesz a tartalma.

277095541_123278120282275_6017082947722076219_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CbUvGYmgw_D/?utm_source=ig_web_copy_link

A boldogító nem! c. kötet már a megjelenése előtt felkeltette a figyelmemet, aztán végülis sikerült beszereznem a Libri webshopjáról. Még azon a hétvégén el is olvastam, itt találjátok az értékelésemet róla.

screenshot_20220324-102058_reposta.jpg

https://www.instagram.com/p/Cbex19Rs8Yv/?utm_source=ig_web_copy_link

A maradék hat kötetet pedig Book24-ről rendeltem, a legvágyottabb könyveket szereztem be ezáltal a kívánságlistámról. Nehéz lenne csupán egyet kiemelni közülük, hogy melyikre vagyok a legkíváncsibb, de ha muszáj lenne választani, akkor talán Dimitrov kötetét mondanám. Bár első könyves szerző, mégis csupa jót olvastam eddig a kötetről. A borító keltette fel a figyelmemet a kötet iránt, amint megláttam, tudtam, hogy nekem ezt muszáj beszereznem és elolvasnom. Colleen Hoovertől eddig az összes magyarul megjelent kötetet olvastam, ez a kettő van csak vissza, de terveim szerint hamar elolvasom majd ezeket is. Illetve Baráth Viktóriától is majdnem mindegyik könyvet olvastam már, kivéve az Egy nap Rómábant és az El nem mondott történeteket, na meg ezt A napfény földje kötetet. Az írónőtől eddig az Egymás szemében c. kötet lett a kedvencem, amelyről itt olvashatjátok az értékelésemet. Egyébként ez a rendelés is nagyon jól bemutatja azt, hogy könyvek terén szinte mindenevő vagyok: van a könyvek között krimi/thriller, sci-fi, romantikus kötet és verseskötet is.