Októberi book haul

Az október sem telhetett el új könyvek beszerzése nélkül, bár mostanában a recenziós felkérések miatt kevesebb könyvet veszek, mert nem tudok olyan ütemben haladni a saját könyveim olvasásával, mint ahogyan korábban. De azért volt ebben a hónapban is könyves rendelésem, amit lejjebb görgetve láthattok is.

310570472_170301768922655_7272603962770472873_n_1.jpg

https://www.instagram.com/p/CjNq1ZyIwka/?utm_source=ig_web_copy_link

Rögtön a hónap elejét egy új könyvvel indítottam, mégpedig Fróna Zsófia: Baljós szövetségek c. kötetével, amit még a pesti Könyvhéten szereztem be. Emellett L. J. Wesley: Zin c. novelláját is megkaparintottam, amihez a Könyvhéten, a szerző által tartott dedikáláson lehetett hozzájutni.

310393569_170902312195934_1432255683040411833_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CjV7_6NoL51/?utm_source=ig_web_copy_link

Ebben a hónapban is gazdagabb lettem egy könyvvel, amit E. K. Mindaleth facebook oldalán nyertem a CilinderAjándék névre elkeresztelt kezdeményezésén. Minden hónapban lehet magyar szerző könyveiért játszani nála, szóval csatlakozzatok bátran! Az általam nyert könyv ezúttal Borbás Edina: Zárva c. kötete volt, amire egy ideje már nagyon kíváncsi vagyok.
statements_1871747.jpg

https://www.instagram.com/p/CkoMRgeIX00/?utm_source=ig_web_copy_link

Idén először az őszi MondoCon-on is részt vettem, és ha már ott jártam, akkor egy mangát is beszereztem. Bikkuri: Devil's Candy - Pandora szerencséje 1. borítója egyből lenyűgözött, nem bírtam ott hagyni a Fumax standjánál.

312705804_175277675091731_8460131887194055825_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CkLvsMnIr4R/?utm_source=ig_web_copy_link

Recenziós kötet nélkül sem maradtam októberben, a NewLine kiadó által megjelentetett Nagy Alex: Lelkek harca c. kötetével lettem ily módon gazdagabb, amiről még novemberben olvashatjátok majd a véleményemet.

statements_1873846.jpg

Októberben csak egy könyves megrendelést adtam le, amiben három könyvre csaptam le, amik akkor a leginkább érdekeltek: John Cure: Démonok ivadéka - a kötet előző része olyan izgalmas volt és olyan sok nyitott kérdést hagyott bennem, hogy muszáj lesz minél előbb olvasnom a folytatást is, Ali Hazelwood: A szerelem képlete - annyira nagyon felkapott lett és olyan jó kis értékeléseket olvastam róla, hogy muszáj volt megrendelnem, illetve J. K. Rowling - Steve Kloves: Dumbledore titkai - ezt azóta el is olvastam már és ide kattintva el is olvashatjátok a róla készített ajánlómat.

Összesen 8 kötettel lettem gazdagabb, amik jobbnál-jobb történeteknek ígérkeznek. Ti milyen új könyveket szereztetek be októberben? Várom a válaszaitokat a facebook oldalamra ehhez a bejegyzéshez kommentben.