Tomor Anita: Álmodtam már rólad - értékelés

Korábban még nem olvastam egy Tomor Anita kötetet se, de sok helyen szembejöttek velem a könyvei, nagyon népes rajongótábort sikerült létrehoznia az évek során. Mikor megtudtam, hogy az írónőnek van egy fantasy elemeket is tartalmazó sorozata, biztos voltam benne, hogy ezzel kell kezdenem az írónő köteteiben való elmerülést. 
tomor_anita.jpg

Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg:

Liv ​hallani sem akar új pasiról, a régi pasijáról még úgy sem. Megcsalták, otthagyták. Éppen elég volt átélni mindezt egyszer. A diplomájához már csak egy kambodzsai régész gyakorlat hiányzik, de mielőtt elutazna, találkozik Daviddel. Ez a pasi túl sármos, túl pimasz és túl rámenős. Nem lehet megszabadulni tőle. Ráadásul egy túltequilázott éjszaka után, Liv reggel egy hajón „ébred" David mellett az ágyban. Úgy érzi, nagyon gyorsan el kell tűnnie. El a férfitól, a lehető legmesszebb, mielőtt egy újabb „belehabarodok, szerelmes leszek, majd kidobnak" katasztrófa bekövetkezne. De hogy tudsz eltűnni egy hajóról, és hogy tudod megértetni a pasival, akivel az éjjel lefeküdtél, hogy csupán egy egyéjszakás kaland volt, ha ő nem akarja megérteni? Van ennél rosszabb? Naná hogy van! Ha kiderül róla, hogy a legjobb barátnőd bátyja, Angkor-wat kutató régész, akivel a következő három hónap minden átkozott napján találkozni fogsz, és még a tetejében: rendkívül vonzó és állati jó az ágyban.
Izgalmas, fordulatokkal teli kalandok várnak az olvasóra Kambodzsa rejtelmes őserdejében. Liv nem is sejti, milyen rémálomba keveredett azzal, hogy megismerte Davidet. Mágnesként vonzzák egymást, de egyikük sem könnyű eset. Vajon, amikor Liv felébred megváltozik a véleménye? Ad esélyt egy újabb szerelemnek?
Tomor Anita könyve nem egyszerű romantikus regény. Sokkal több annál. Csajok, ez kihagyhatatlan olvasmány!

Teljesen ismeretlenül álltam neki ennek a kötetnek, azon kívül, hogy fantasy és romantikus könyv, nem tudtam egyebet róla. Az elején kicsit megijedtem, hogy egy sablonos romantikus kötethez lesz majd szerencsém: bulizó egyetemisták, részegen felszedett srác, emberrablás. Aztán utána jött egy pálfordulás, végre belecsöppenhettem az események sűrűjébe, és ezáltal meg is értettem, hogy az írónő miért így építette fel ezt a kötetet, illetve azt is, hogy minden egyes jelenetnek nagy jelentősége volt benne már a kezdetektől fogva.

282581979_140430528567034_7364846493914066537_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CdyUcEvoY6a/?utm_source=ig_web_copy_link

Mindkét főszereplő: Liv és David is nagyon szimpatikussá váltak számomra. Liv egy határozott, bátor lány, aki céltudatosan dolgozik azon, hogy elérje a céljait. Végzős egyetemista és már csak egy kambodzsai régészeti gyakorlat hiányzik számára, hogy megkaphassa a diplomáját. David pedig... váratlanul felbukkan a lánykollégiumban, ahol egyből a mindössze csak törölközőbe csavart Livvel fut össze, hogy aztán ezáltal el is indulhasson a közös kalandjuk. Alice, Liv legjobb barátnője is nagyon szimpatikus volt számomra, sajnáltam, hogy viszonylag keveset szerepelt a cselekményben.

A történet lezárása nagyon izgalmas lett, csak úgy faltam a lapokat, vegyes érzések kavarogtak bennem: egyrészt alig vártam, hogy a végére érjek és megtudjam, mi lesz a főhőseinkkel, másrészt pedig szomorú is voltam, hogy ilyen rövid volt ez a kaland és máris vége van a kötetnek. Az az egy vigasztal, hogy sorozat lévén újabb kalandokat olvashatok a főszereplőkről, úgyhogy remélem, hogy hamar el is tudok merülni a kötet folytatásában.

Értékelésem: 9/10

Kedvcsináló idézetek:

Húh, de borzasztóan festek: karikás, kialvatlan szem, kócos haj, elgyötört tekintet. Szent ég! Mint egy kriptaszökevény. Ennyire nem nézhetek ki szarul, és mégis. Hátha a zuhany majd életre kelt – gondoltam reménykedve, és vagy két percig folyattam magamra a hidegvizet, eredmény: nem bírtam tovább, és inkább forró vízre váltottam, ettől egy kicsit jobb lett a hangulatom.

 

-Lótuszvirág, az egyik kedvencem. Itt Kambodzsában a tisztaság , a megújulás és az újjászületés jelképe. A keleti vallásokban Buddhát gyakran ábrázolják lótuszvirágon ülve, ezzel szimbolizálják a teljes emberi életet . A lótusz iszapos, lápos vizekben nő , de a felszínen gyönyörű virágokat hoz . Sokan úgy tartják , az emberi élet is akkor teljes ha képesek vagyunk a megtisztulásra, és ha rút környezetünk ellenére is meg tudjuk őrizni önmagunkat, s ha kell , újra és újra képesek vagyunk a megújulásra.

A sorozat további kötetei: covers_486666.jpg

covers_539231.jpg