Augusztusi bookhaul

Augusztusban sem maradhattam friss beszerzésű könyvek nélkül, szám szerint 5 könyvvel gazdagodott a magánkönyvtáram, amelyeket az alábbiakban láthattok.

tom_felton.jpg

Egy könyv van csak, amit saját magamnak vettem, mégpedig Tom Felton: Túl a varázslaton c. önéletrajzi kötete, amit nagy HP fanként már ideje volt végre beszereznem és azóta már el is olvastam, ide kattintva olvashatjátok el a bejegyzésemet róla.

A maradék négy könyvet recenziós felkérésként kaptam, zömében friss megjelenésű kötetek:

orosz_krisztian.jpg

  • Orosz Krisztián: Sodródás
    • Szerzői felkérésként került hozzám a regény, aminek nagyon érdekes és figyelemfelkeltő fülszövege van, remélem, hogy ugyanennyire fog majd tetszeni a cselekménye is.

 

covers_805128.jpg

  • Lynn Painter: Jobb mint a filmeken
    • Ezt a regényt azóta el is olvastam már, mert tűkön ülve vártam, hogy végre a kezembe kerüljön, ide kattintva olvashatjátok az erről készült ajánlómat. A Mr. Téves Szám óta alig vártam, hogy megjelenjen és bár az a kötet is teljesen elvarázsolt, ez még inkább megérintett, úgyhogy köszönöm a Kossuth Kiadónak, hogy olvashattam. Azóta megrendeltem a Véletlenül Amy c. regényét is az írónőnek, remélem, hogy az is hasonlóan szuper élmény lesz majd.

 

kaleidoszkop.jpg

  • Haupt-Kutas Mónika: Kaleidoszkóp
    • A Smaragd kiadótól érkezett hozzám ez a friss megjelenésű kötet, ami a fülszövege alapján nagyon felkeltette a figyelmemet, úgyhogy ha ti is így vagytok vele, figyeljétek a blogot, igyekszem minél előbb hozni róla a bejegyzésemet. 

 

megerdemlitek_egymast.jpg

  • Sarah Hogle: Megérdemlitek egymást
    • Ez a kötet szintén a Kossuth Kiadótól érkezett hozzám, de még nem olvastam el, bár már egy-két hete tervezgetem, de mindig közbejött egy másik kötet, amit előrébb vettem. Nagyon bízom benne, hogy jó élmény lesz, szeretem a kiadó romantikus köteteit.

 

Ti milyen új könyvvel gazdagodtatok augusztusban? 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jolcsi (@konyvmolylany20) által megosztott bejegyzés