Májusi olvasási összegzés

Májusban mindösszesen csak 7 kötetre futotta az időmből. Sajnos épp egy kisebb olvasási válságban szenvedek, ami miatt lassabban haladok a regények olvasásával, mint ami a tőlem megszokott, de azért igyekszem minél előbb visszarázódni, hogy minél több csodás regényről hozhassam nektek a véleményemet.

Az említett 7 kötetből 5 db recenziós példány volt, amelyek az alábbiak: 

  • Elena Honoria: Cukorfalat c. novellájának olvasására az írónő kért fel személyesen. Korábban olvashattátok már a blogon a kisregényéről, a Varázslónő c. kötetről írt véleményemet, amiben többek között arról is beszéltem, hogy a történet végére úgy éreztem, hogy visszakerültünk a kiindulópontba, és nem értettem bizonyos jelenetek fontosságát. A novellával kapcsolatban is ugyanez az érzésem volt, bár van benne bonyodalom, mégis a végén minden észszerűség ellenére meglepő döntésre/következtetésre jut a főszereplő, ami nekem nagyon fura volt, én másként döntöttem volna a helyében. Tegyetek vele egy próbát, és számoljatok be róla, hogy ti milyen következtetésre jutottatok? Szerintetek helyesen vagy helytelenül döntött a főszereplő?cukorfalat.jpg
  • Tomor Anita: Most már együtt álmodunk c. kötete az Álmodtam már rólad sorozat harmadik része, ami számomra egy picivel kevésbé tetszett, mint az előző kötetek. Bízom benne, hogy hamarosan napvilágot lát a folytatás is, mert ilyen függővég mellett tűkön ülve várom a további fejleményeket.most_mar.jpg
  • Hilary Davidson: Az utolsó lélegzet c. thriller kötetét a Kossuth kiadótól kaptam. Izgalmas és igazán fordulatos volt a cselekménye, engem határozottan meggyőzött az írónő a stílusával és a részletes, gondos kidolgozásmódjával, úgyhogy várom az újabb és újabb köteteit is.utolso_lelegzet.jpg
  • M. J. Arlidge: Erdő mélyén c. kötetét a DiBook-nak köszönhetően olvastam. Tekintve, hogy egy általam szeretett sorozat 8. részéről van szó, így semmi rosszat nem tudnék mondani rá. Izgatottan várom a 9. rész olvasását.erdo_melyen.jpg
  • Bordás Róbert. Leosztott lapok c. kötete a második világháború során játszódik. Egy teljesen új oldaláról mutatta be számomra a háború nehézségeit, nagyon tanulságos és szívet szorongató kötet volt. Hálás vagyok az írónak, hogy felkért az olvasására és elmerülhettem ebben a fanyar, keserédes történetben.leosztott_lapok.jpg

A recenziók mellett két másik kötetet is beiktattam a hónapban az olvasásaim közé:

  • Url Izabell: A teheráni csecsemő c. regénye helyenként gyomorforgató, megrázó, szívet tépő jeleneteket is tartalmazott, de mégis annyira mély érzéseket közvetített, és annyira tanulságos volt, hogy a szívemhez nőtt a kötet.teherani.jpg
  • Gabriella Eld: Játékok unatkozó felnőtteknek c. kötete nekem kevésbé tetszett, mint a sorozat első része, de az írónő által kitalált adottságok nagyon lenyűgözőek, remélem, sok-sok új adottsághasználóval találkozhatok majd még a folytatásokban.jatekok.jpg

Remélem, nektek is jól telt a májusotok és sok-sok pozitív olvasmányélménnyel gazdagodtatok. ♥