Midyear Book Freakout Tag

Molyon kihívtak engem egy újabb book tag-re, aminek a kitöltését az alábbiakban láthatjátok. Az elmúlt félévet összegzi, jó és rossz olvasmányok tekintetében.
legjobb_konyv.png

01. Legjobb könyv eddig:
Idén több új kedvenc könyvet is avattam, amik az alábbiak:
- Fróna Zsófia: Démonok közt
- Stephen King: Intézet
- Baráth Viktória: Egymás szemében
- Jenny B. Jones: Tiéd leszek!
- Heniko Sakka: Édes tini élet
Ha ezek közül választani kell, akkor a Démonok közt c. kötetet választanám az első félév top1 könyvének.

02. Eddigi legjobb folytatás:
Az előző pontban már említett Démonok közt c. kötetét tudnám ehhez a szemponthoz is mondani.

03. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnéd:
Amit a leginkább várok, az Leiner Laura: Random c. kötete. Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok már rá, de ezzel nem voltam egyedül, amit jól tükröz az a tény is, hogy az első megjelenés után azonnal el is fogyott az összes példány. Nemrégiben jött egy újabb adag a nyomdából, de csak az írónő oldalán rendelhető egyelőre, úgyhogy kivárom a soromat, remélem, hogy hamarosan a Librinél is kapható lesz majd.

6.jpg

04. A leginkább várt könyv a második félévből:
Dyta Kostova. Terra Incognita könyvét várom már, ami előreláthatóan szeptember 1-jén jelenik majd meg. Korábban részt vettem a kötet borítójának leleplezésében, ami során nagyon felkeltette az érdeklődésemet a kötet tartalma is.

covers_732517.jpg

05. Legnagyobb csalódás:
Balla Sándor: Az élet fája - az értékelésemben kitértem rá, hogy mik is voltak vele a problémáim.

8.jpg

06. Legnagyobb meglepetés:
Baráth Viktória: Egymás szemében - annyira elvarázsolt a kötet, hogy sokáig a hatása alatt voltam még a befejezése után is.

3_1.jpg

07. Új kedvenc szerző:
Riley Baker ♥ Nagyon beszippantottak az eddig tőle olvasott kötetek, úgyhogy alig várom, hogy újabb történeteket olvashassak tőle. Szerencsére a könyvhéten volt szerencsém személyesen is találkozni vele, ami iszonyatosan jó élmény lett számomra! :)

08. Új könyves fellángolás:
Clare Mackintosh: Látlak c. kötetét olvastam még január elején, ami annyira tetszett, hogy az írónő többi könyvét is szerettem volna olvasni. Azóta volt szerencsém a Húsz óra a halálig regényt is olvasni, ami már kevésbé tetszett, de ettől függetlenül tervben vannak a szerző további kötetei is.

09. Új kedvenc karakter:
Steve Cavanagh: Tizenhárom c. kötetéből Eddie Flynn, Lis Ohtears: Örvény c. kötetéből Dash és Colleen Hoover: Elrontott életek c. regényéből Jonah.

10. Könyv, ami megríkatott:
Ilyen nincs, nem szoktam könyvön sírni. Alapjáraton se szoktam sok szomorú könyvet olvasni, de ha a kezembe is akad egy, akkor is csak elszomorít maximum, de nem sírok rajta. :)

11. Könyv, ami boldoggá tett:
Jenny Han: Örökkön örökké: Lara Jean - a filmeket is nagyon szeretem, annyira bájos az egész történet, úgyhogy örültem neki, hogy végre a befejezést is olvashattam.

covers_681274_1.jpg

12. Legszebb könyv, amit idén szereztél:
B. E. Belle: Társkeresők - engem totál megvett magának a kötet borítója és a lapélre nyomtatott "csókok". Remélem, hogy a tartalma is ugyanennyire tetszeni fog majd! *-*

covers_713091_1.jpg

13. Melyik könyvet szeretnéd mindenképp elolvasni még az év végéig?
A Randomot mindenképpen, ha sikerül beszereznem végre. :D 
Illetve ezek a könyvek érdekelnek még leginkább a magánkönyvtáramból:
John Cure: Hontalan lelkek
Colleen Hoover: Talán most
Nikolasz Dimitrov: Valóságok dílere
Kel Carpenter: Lucifer lánya sorozat első két része
B. E. Belle: Társkeresők
Jennifer Mathieu: Moxie, avagy a vagány csajok visszavágnak
Baráth Viktória: A lótusz virága
Riley Baker: Találj vissza
Kollár Betti: Álmomban megleltelek
Ferger Annamária: Néma ölelés

14. Statisztika:
2022 első félévében 64 új könyvet szereztem be, ami között van sok ajándék könyv is, illetve recenzióként is kaptam könyveket. 74 kötetet olvastam el, ami között voltak képregények, mesekönyvek és rövidebb novellák is, így összesen 19.560 oldalt tettek ki.