Húsvét hétvégi olvasási maraton

nevtelen_1.png

Akik aktívan részt vesznek molyon, azok talán láthatták is, hogy FairyDust molytársam egy húsvét hétvégi olvasási maratonra invitálja a molyokat. Én is jelentkeztem rá, régebben sok hasonló maratonon részt vettem és nagyon tetszettek. Az egésznek a lényege, hogy kitűzöl magad elé egy számodra ideálisnak tűnő oldalszámot, vagy pedig betervezel előre könyveket, amelyeket el akarsz olvasni a négy nap alatt és igyekszel ezt a tervet tartani is. A maraton teljes szövege itt olvasható. 

Na és hogy miért hoztam nektek erről egy bejegyzést? :) Azért, mert megmutatom nektek előre, hogy mely könyveket választottam ki magamnak a hosszú hétvégére. Igyekszem tartani magamat a tervhez, meglátjuk, mennyire lesz sikeres a célkitűzésem.

Ha esetleg ti is szeretnétek velünk tartani, még van időtök csatlakozni, aki pedig esetleg nincs fent molyon, az nyugodtan megoszthatja velünk az alábbi csoportban a terveket vagy azt, hogy éppen hogyan áll az olvasásokkal. 

A tervezett könyvolvasásaim (összesen 1174 oldal):

covers_515859.jpg

covers_669289.jpg

covers_680356_1.jpg

covers_661460.jpg