Bemutatkozás

Amit elsőre tudni kell rólam

Kedves Olvasóim!

Könyvmolylány20 néven szeretnék bemutatkozni Nektek. Akik követnek már Instagramon, azok láthattak tőlem jópár képet az elmúlt majdnem két évben. Régóta dédelgetem magamban az ötletet, hogy blogot indítsak, ez még az Instagram fiókom létrehozásánál is régebbi tervem/vágyam/ötletem, de most jutottam csak el arra a pontra, hogy valóban belevágjak. Tudom, hogy sok gondozást igényel egy blog kézben tartása, így mindig lebeszéltem magamat eddig róla, de ma eljött az a pont, amikor már ráadtam a fejemet a létrehozására. Remélem, hogy aki Instagramról ismer, az itt is követni fogja majd a munkásságomat, aki pedig újonnan bukkant rá a blogomra, az pedig talál kellő mennyiségű szórakoztató tartalmat majd, ami miatt újra és újra meglátogatja az oldalamat.

Bemutatkozásképp megmutatom nektek pár régebbi képemet, amit Instagramon is megtaláltok a konyvmolylany20 név alatt.
img_20220206_083326_896.jpg

 

img_20220129_204353_246.jpg

Ha a képeim elnyerték a tetszésedet, akkor kukkants be az Instagram oldalamra is.

Kommentben szívesen fogadom, hogy milyen tartalmakat látnátok szívesen tőlem a továbbiakban. 

Köszönöm, hogy velem tartotok ezen a könyves utazáson!

 

Várlak vissza szeretettel: Könyvmolylány20