N. Simon Barbara: A szerelem üzlete (Érted 1.) - értékelés

Molyos utazókönyvként olvastam a kötetet, amire egy jó ideje felfigyeltem már, úgyhogy örültem neki, hogy végre sorra keríthettem. A borítója azonnal megfogott engem, nagyon csajos és figyelemfelkeltő.

covers_698787.jpg

Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg:

Fehér ​Dániel elismert ügyvédként dolgozott, ám karrierjének olyan ármány vetett véget, melyet nem tudott lemosni magáról. Édesapja, Magyarország legismertebb cipővállalatának igazgatója, aki szeretné, ha leköszönése után fia venné át a vezetést a vállalat élén. Dániel semmit nem tud a kereskedelemről és hidegen hagyják a cipők. Apja kényszerítése miatt kénytelen az első számú Fashionshoes üzletben megtanulni az ezzel járó feladatokat.
Az üzlet jelenlegi vezetője Schwartz Zsófia, elvált, egy gyermekes családanya, aki szárnyai alá veszi Dánielt. Bár tudja, hogy ki ő, nem kivételez vele, kemény leckéket ad neki tiszteletről, kitartásról és alázatról. Zsófi életét volt férjével való kapcsolata is megnehezíti, ugyanis a férfi még nem törődött bele a válásba. Vajon Zsófi meg tud birkózni volt férjének manipulálásával?
A közös munka során Zsófi és Dániel egyre közelebb kerül egymáshoz, és olyan szerelem bontakozik ki kettejük között, ami mindent megváltoztat.
Felbukkan Dániel volt üzlettársa, aki még mindig úgy érzi, Dániel nem bűnhődött eleget múltban elkövetett hibái miatt. Dániel ismét mindent elveszíthet.
De mit akar a volt üzlettársa ennyire megtorolni?
Vagy esetleg nem is ő áll az események hátterében?
Mi mindenre képes az, akit bosszúvágy hajt?
Zsófi és Dániel kapcsolatát tragédiák sora árnyékolja be, megpróbálják egymást segíteni az élet viharaiban, de a bajok túlnőnek rajtuk. Dániel olyan terhet vesz a lelkére, ami egy életen át végigkíséri.
Szerelem, bosszú, emberrablás, gyilkosság…

A kötet elején megismerkedhetünk a főszereplőkkel és az ő környezetükkel, családtagjaikkal. Dani egy pökhendi, beképzelt, gazdag srác, aki csak alkalmi randikra csábítja el a lányokat, de tartós kapcsolatba egyikükkel se szeretne bonyolódni. Zsófi ennek az ellentéte: a felelősség, a hűség, a kitartás jellemzi őt, az óvodás korú kisgyermekére tekintettel pedig még csak randizni se megy egy férfival se a válása óta. Aztán a sors úgy hozza, hogy ők ketten találkoznak és közelebbről is megismerik egymást, ezáltal mindketten nagy-nagy változáson mennek át.

A cselekményben a romantika mellett feltűnik egy kis krimi szál is, Danit a volt üzlettársa besározta, így kitiltották az ügyvédi kamarából és azóta is bíróságra kell járnia, hogy tisztázza magát. A bűnözés, egy baleset, illetve a gyász is felbukkan a kötet lapjain, amik még intenzívebbé és még mélyebbé teszik a történetet.

312449809_175483975071101_3901120795033860174_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CkOMf1vI0LX/?utm_source=ig_web_copy_link

A kedvenc karaktereim Dani anyukája és Boti, Zsófi kisfia voltak. Míg az előbbi a bölcsességével lopta be magát a szívembe, addig az utóbbi az aranyos kijelentéseivel, cuki megjegyzéseivel. Zsófi volt férje akkora egy tahó volt végig a kötetben, hogy legszívesebben pofon csaptam volna őt több jelenet hatására is, de a végére eléggé összekapta magát.

A könyv végén lévő, a krimi szálat lezáró jelenet nekem kicsit életidegen volt, nem úgy ismertem meg Danit, hogy ilyen tettekre szánja el magát, annak ellenére sem, hogy próbálja a kötet megmagyarázni, hogy miért teszi, de nekem akkor is furcsa volt, na meg eléggé drasztikus is. Kíváncsi vagyok, hogy a sorozat második részében is fel fognak-e bukkanni még a főszereplők, ami Péterről, Dani barátjáról fog majd szólni.

A sorozat kiegészítő novelláját az alábbi linkre kattintva tudjátok beszerezni: 

https://www.nsimonbarbara.hu/

Értékelésem: 10/10

Kedvcsináló idézetek:

 – Gratulálok, fiam, teljesítetted a feladatod első részét.
– Kisegíthetnél, apa, pontosan mire gondolsz?
– Zsófi nem tudott rólad rosszat mondani – közölte büszkén.
– Mert rólam nem lehet. – Magabiztosan dőltem hátra a széken, kezemet a tarkómon összekulcsolva.

♦♦♦

– […] Voltál már falmászáson?
– Apámtól néha a falra tudnék mászni, de egyébként nem.

♦♦♦

– Megváltoztál. Történt veled valami?
– Nem, semmi különös.
– A fiam vagy, nekem nem tudsz hazudni. Sose tudtál.
Igaza volt. Hallgattam egy pillanatig, majd felsóhajtottam.
– Megismerkedtem egy lánnyal.
Anya vigyorogva méregetett az asztal túlsó feléről.
– Szent ég, csak nem felnő az én fiam?
– Ideje lenne már, nem? – nevettem fel szégyenlősen. – Ne gondolj bele túl sokat, ez csak testi vonzalom.
– Még egyik testi vonzalomról sem meséltél, úgyhogy ez annál már jóval több. – Ebben is igaza volt. Soha nem említettem egyetlen kalandomat sem, mert szót sem érdemeltek. Zsófi viszont más volt. Őt bármikor büszkén felvállaltam volna az oldalamon. – Hozd el a keresztelőre, hogy megismerjem.
– Majd meglátom, de csak akkor, ha nem hívsz azonnal papot, hogy összeadass minket.
– A keresztelőn lesz pap.

 A sorozat kiegészítő novellája és második része:

covers_739233.jpg

covers_767224.jpg