Áprilisi book haul

Ebben a bejegyzésben az áprilisban beszerzett könyveimet mutatom be nektek. Elég termékeny hónap áll mögöttem az új beszerzések tekintetében, összesen 23 kötetet szereztem be, lássuk is részletezve.
nevtelen2_1.png

Hónap elején rögtön lecsaptam a KMK húsvéti szeretetpéldányos akciójára, ahol Kel Carpenter két új regényét szereztem be, a Lucifer lányát és a Gonosz kis játékokat. A megrendeléshez járó ajándék könyvem Ashley Carrigan: Tűzvarázsló c. kötete volt. Fülszöveg alapján nagyon érdekes könyvnek tűnik, de sajnos második rész, úgyhogy muszáj lesz beszereznem az elsőt is ahhoz, hogy olvashassam.

278185054_128926106384143_1689346850241169350_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CcGOAk6rkiD/?utm_source=ig_web_copy_link

A második megrendelésem egy book24-es rendelés volt, ahol B. E. Belle: Társkeresők és Fred Van Lente: Deadpool A Megtorló ellen c. köteteket szereztem be. A Megtorlót azóta már el is olvastam, nekem tetszett, bár lehetett volna kicsit izgalmasabb is, de így is kellemes olvasmány volt. A Társkeresőknek pedig annyira gyönyörű az élfestése, hogy muszáj volt beszereznem magamnak, de még nem tudtam sorra keríteni az olvasását.

278446756_130533499556737_6502051531341874986_n.jpg

https://www.instagram.com/p/CcVY_4ZK_33/?utm_source=ig_web_copy_link

A harmadik megrendelésem egy moobius-os rendelés volt, húgommal közösen rendeltünk, mert meg akarta szerezni a Horgolóiskola Harry Potter rajongóknak c. kötetet, de akkor már én is lecsaptam a lehetőségre és beszereztem két Nagy rejtvénykönyvet, mégpedig a 17. és 18. számút. Szeretek rejtvényeket fejteni, bár ritkán van időm rá, úgyhogy nem tudom még, mikor tudok haladni velük.

Egy facebookos csoportban megláttam, hogy egy hölgy árul egy csomó könyvet, többek között A hihetetlen Pókember - Hazatérés és Venom születése c. köteteket is, úgyhogy fel is vettem vele a kapcsolatot és meg is vettem őket.

Tekintve, hogy sok platformon fent vagyok, sok helyről érnek a könyves ingerek, molyon rábukkantam egy kedves molytársamra, aki ingyen hirdetett meg egy csomó könyvet. Ezek közül 10 db nagyon megtetszett nekem, úgyhogy írtam neki és azóta már az én magángyűjteményemet gazdagítják és színesítik ezek a kötetek. Erről készült egy unboxing videó is tiktokra, amit ide kattintva nézhettek meg.

A hónap végén volt még egy megrendelésem, mégpedig egy KMK raktárvásáros rendelés, ami során olyan köteteket szereztem be, amiket barátnőm ajánlott: Moxie, avagy a vagány csajok visszavágnak, Lebegés és Gurulás, valamint egy verseskötetet is vettem, amivel már régóta szemeztem: Hosszú az út lefelé. Erről is készült egy unboxing videó.

Láthatjátok, hogy nagyon sok helyről és nagyon vegyes összetételű köteteket sikerült beszereznem áprilisban, kicsit sikerült is túlzásba vinnem. Már csak az a kérdés, hogy vajon mikor jut időm elolvasni őket.