Heniko Sakka: Édesebb tini élet (Édes tini élet 2.)

Még csak nemrég olvastam az Édes tini élet c. trilógiaindító kötetet, ami annyira tetszett, hogy nem bírtam várni a második rész olvasásával. Nálam nagyon ritka, hogy egy sorozat részeit egymás után olvasom, mindig halogatom, szóval ez nagy szó nálam, hogy egyből belevetettem magamat a folytatásba. Ezúton is köszönöm az írónőnek, hogy volt olyan kedves, hogy recenziós példányban olvashattam a köteteket. ♥

covers_653834.jpg

Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg:

Devon az a fajta srác, aki előtt nincs lehetetlen. Csakhogy a sikeres sportoló elé most egy olyan kihívás került, amire még ő sem volt felkészülve: szerelmes lett.

Elméletileg nem lenne nehéz dolga, hiszen ő a Sir Walton Gimi legjobb pasija, azonban a lány, akit meg kellene hódítania, hallani sem akar a Turner fiú szándékáról. Devon kénytelen minden érzelmét és furfangját latba vetni, hogy meggyőzze Riát az érzései tisztaságáról, ám Rietta makacssága és sok zavaró körülmény is akadályozza, hogy próbálkozásait siker koronázza. A pályán kívül folytatódik veszélyes játék a két kapitány között, ahol már nem egy pénzbeli támogatás, hanem a szívük épsége a tét.

– „Te vagy az első, akinek sikerült elérnie, hogy olyat érezzek, amit azelőtt még soha. Csak nem gondolod, hogy ilyen könnyen lemondok rólad?! Hiszti helyett, kezdj barátkozni a gondolattal, hogy Devon Turner szerelme vagy.
– Álmodik a nyomor!”

Na lássuk az értékelésemet a második részről. Azzal indítanék, hogy az első rész az számomra tényleg nagy kedvenc lett, amiről itt olvashatjátok az értékelésemet. Nagyon szeretem a humoros ifjúsági köteteket, Leiner Laura is ezért lett a kedvenc írónőm, mert ő is ebben a műfajban alkot. Nagyon megörültem, mikor elkezdtem olvasni az Édes tini életet és kaptam általa egy felejthetetlen élményt, sok-sok humort és két lökött, de szívmelengető karaktert. 

278971709_134396572503763_3641690984624190281_n.jpg

https://www.instagram.com/p/Cc5w6bzoyaA/?utm_source=ig_web_copy_link

Ez a második rész már nem tartalmaz annyi humort, mint az első, amit én hiányoltam kicsit belőle. Az első rész végén Devon már beismerte, hogy szerelmes Riába, ez a második kötet pedig a huzavonájukról szól, mivel Devon már összejönne a lánnyal, de a lány nagyon ellenáll mindenféle csábítási kísérletnek. Devon teperése miatt lett egy kis depis "mellékíze" a kötetnek. 

Míg az első részben nagyon hirtelen, már az első napon belopta magát Ria az iskolatársai szívébe és mindenki őt istenítette, addig ebben a második részben mindenki ellene fordul, vagy legalábbis eltávolodnak tőle. Chelsey nagyon próbál a háta mögött kavarni és befeketíteni őt mindenki előtt, ami egy röpke pillanatra működik is, így Ria a legjobb barátnőjét, Viát is elveszíti. 

Egy apró észrevételem volt a kötetben, ami fura volt számomra: Ria ikertesójáról kb. a kötet feléig teljesen megfeledkeztem, mégpedig azért, mert szinte szóba se került, nemhogy szerepelt volna benne. Aztán utána hirtelen bekerült a történések sűrűjébe és onnantól megint aktív karakter lett. Hiba vagy nem hiba, nem tudom, hogy miért alakult így, de a lényeg, hogy akkor kicsit megdöbbentem, hogy "jé, még ez is itt van, csak menetközben elfelejtkeztünk róla mindannyian". 

A kórházas közös jelenet volt a kedvencem Devon és Ria szereplésével, bár nagyon bírtam, ahogy folyamatosan csipkelődtek egymással, mégis kezdett egyre vészjóslóbb, egyre komorabb lenni kettejük között a hangulat, szóval nagyon örültem neki, hogy végre átbillentek egy másik érzelmi állapotba.

Kész érzelmi hullámvasút volt számomra ez a kötet, együtt örültem és együtt szenvedtem a karakterekkel. Számomra akkor van jól megírva egy könyv, ha teljesen bele tudom magamat képzelni a cselekménybe és a karakterek bőrébe. Ennél a könyvnél ezzel nem volt baj, az apró hibáktól eltekintve is nagyon élveztem, úgyhogy alig várom, hogy olvashassam az utolsó részt. Kíváncsi vagyok, mik történnek még a szívemhez nőtt karakterekkel.

Annyira megihletett ez a második rész, hogy csináltam hozzá egy tiktok videót is.

U. i.: A napokban hozok nektek egy kis meglepetést az írónővel kapcsolatban, szóval érdemes figyelni a blogot. ♥

Értékelésem: 9/10

Kedvcsináló idézetek:

 – […] Kapitánynak lenni egyet jelent azzal, hogy a válladra veszed az egész csapatot – kezdett beszélni a tízes kapitány, majd közelebb sétált Toshikóhoz. – Te vagy az összetartó erő, az, aki megteremti a harmóniát, és az is, aki a harmadik sípszóig folyamatosan hajtja a játékosait. Ezzel szemben, te mit csinálsz? Olyan elveszetten ácsorogsz, hogy kedvem lenne térképet adni a kezedbe.

♦♦♦

Én az a fajta vagyok, aki nem csak fantáziál, hanem el is éri, amit akar.

♦♦♦

Van egy hatvan kötetből álló romantikus regénygyűjteményem. Ha valaki, hát én felismerem a szenvedő szerelmest.

A sorozat első és utolsó része:

covers_623983.jpg

covers_715946.jpg