BORÍTÓLELEPLEZÉS - Lione Stanislav: Csillagom

boritoleleplezes.png

Újabb borítóleleplezést hoztam nektek, ezúttal egy romantikus fantasy kötetről. Lione Stanislav: Csillagom c. kötete várhatóan a nyár második felében fog majd megjelenni, ennek a borítóját láthatjátok most ebben a bejegyzésben:

csillagomlionestanislav.png

A fülszöveg:

Egy titokzatos térkép
Egy félig megírt könyv
És egy halaszthatatlan utazás

A kiégett Anna leghőbb vágya egy nyugodt munkahely, amit látszólag meg is talál Salim Shadi, a fiatal és megnyerő történész-filozófus asszisztenseként. Mígnem az első közös utazásuk végén egy idegen világban tér magához. Kettejük küldetése, hogy bejárják Ismert Világunk lenyűgöző tájait, és közben a kontinens közelmúltjának mélyére ássanak. Annának kezdetben fogalma sincs, neki mi köze egy másik világ konfliktusaihoz, és kicsoda Salim valójában. Hogyan birkózik meg az igazsággal és a rá kiszabott súlyos teherrel? Mivel jár, ha az ember beleszeret a mesterébe? És milyen igazságot tanítanak a csillagok?

A Csillagom nem csak egy romantikus fantasy, de lélektani és spirituális utazás is egyben. Könnyed, olykor humoros, mégis megrázó mese szerelemről, összetartásról és felelősségvállalásról. Nyisd ki a könyvet, és lépj át a kapun, hiszen ahogy Anna is említi:

„A könyv maga a kapu a világok között.”

mewithbooks.jpg

Szerzői bemutatkozás:

"Szakmámat tekintve web-programozó vagyok, de kicsi korom óta hódolok a művészeteknek. A színház, a zene és a rajz állandó kísérői az életemnek, ahogy a könyvek és az írás is. Jelenlegi blogomat Megvalósítás alatt címmel 2013 óta vezetem, pár éve viszont összeszedtem a bátorságomat, hogy papírra vessem az eddig csak elképzelt történeteimet. Írásaimban rendszerint visszatérő elem valamiféle lélektani téma, trauma megélése, illetve a válaszok és a boldogság keresése. Megrögzött és szentimentalista eszképistaként talán nem csoda, hogy az első megjelenő regényem rögtön egy romantikus portal fantasy. :)"

Az szerző elérhetőségei:

honlap:  https://lionestanislav.hu/

facebook oldal: https://www.facebook.com/LioneStanislav

instagram oldal: https://www.instagram.com/visionspring.lione/

Érdemes bekövetni az írónőt az oldalak valamelyikén, mert a megjelenés pontos részleteiről a későbbiekben itt fogja tájékoztatni a követőit. 

Kedvcsináló idézetek:

– Nos, az írtvarázs, amely a kaput működteti, eléggé hasonlít a számítógépes programozásra.
– Ne már! Komolyan? – nevettem fel elképedve. – Azt mondod, a programozás valójában varázslás?
– Végül is, a varázslat, mondhatni, a valóság programozása.

 ♦♦♦

– Félelmetes belegondolni is…

– Miért?

– Mert szembesít minket azzal, milyen aprók is vagyunk valójában, és a problémáink csak nevetséges bohóckodásnak tűnnek a világegyetem méretéhez képest!

– Így igaz – mondta Salim áhítattal. – A csillagok képesek eszünkbe juttatni, mik vagyunk valójában, és hol a helyünk a világban. Hogy mi az, ami minket alkot és megsemmisít. Hogy az életünk mindössze csak egy apró pillanat az univerzum mérhetetlen korához képest.

– Tudod mit, Salim? Ez valójában nem is félelmetes, hanem inkább felszabadító!

 ♦♦♦

Behunytam a szemem, és megpróbáltam felidézni a történteket. Kifejezetten a jelenést kerestem az emlékeimben. Úgy éreztem, ezzel mindenképp kezdenem kell valamit. Igyekeztem kiüríteni az elmémből az érzelmeket, hogy elfogulatlanul összpontosíthassak a tényekre.

Léptem. Kapaszkodtam. Léptem. Megragadott. Megcsúsztam. Zuhanni kezdtem. És amikor bevertem a fejem, megjelent Salim.

– Gyakorolj! – szólt, és köddé vált.

Elmosolyodtam.

Igen, ez tényleg ő, még a halálba is úgy küld, hogy gyakoroljak!