Decemberi book haul

Decemberben összesen 9 könyvvel lettem gazdagabb, amik között elég sokféle műfajú és kiadójú könyv van. A nagyját karácsonyra és a születésnapomra kaptam ajándékba a hozzám hasonló könyvmoly barátaimtól.
konyvek.jpg

Csak két könyvet vettem magamnak még december közepén. Egyrészt Tomor Anita: Szeretlek, Hawaii! c. kötetét, amit azóta szeretnék folytatni, mióta az Imádlak, Los Angeles! c. előzményt olvastam. Másrészt pedig Jaymin Eve: Sárkánymágusok c. kötetét, ami szintén egy sorozatfolytatás, és ennek is nagyon tetszett az előző része.

statements_1896094.jpg

A hét ajándékkönyv pedig:

- Marvel Studios: Képes útmutató

- Marvel Studios - Kérdések és válaszok

- Jen Calonita: Tükröm, tükröm

- Colleen Hoover: Layla

- Matt de la Pena: Superman - Reménysugár

- Tess Wakefield: Bíbor szívek

- Margaret Stohl: Ikonok

Bónusz képként csatoltam az új Dobby manó plüssömet is, amit Kézzel készített termékek -től kaptam ajándékba karácsonyra. Tudtok tőle még ilyen vagy ehhez hasonló cuki horgolt állatkákat rendelni, ha szeretnétek. :)

Ti kaptatok könyvet karácsonyra? Ha igen, akkor miket? :)

superman_plusz_biborsziv.jpg

layla.jpg

dobby.jpg

20230113_212211.jpg