L. J. Shen: A csóktolvaj - értékelés

A romantikus kötetek kedvelői körében nagyon elterjedtek L. J. Shen kötetei, jómagamnak azonban korábban még nem volt szerencsém olvasni egyiket se. A csóktolvaj c. kötetet még molyon cseréltem el egy molytársammal pár hónapja, és most tudtam sorra keríteni az olvasását. Ez volt az első olvasmányom az írónőtől, és annak ellenére, hogy molyon ez a kötete áll az egyik legmagasabb százalékon, sajnos engem nem győzött meg maradéktalanul.

covers_592800.jpg

Vigyázat! A bejegyzés cselekményleírást tartalmaz!

A fülszöveg:

Egy ​csók, két férfi és én
Azt mondják, az első csókot ki kell érdemelni. Az enyémet egy álarcosbálban lopta el egy ördögi személy, a chicagói éj leple alatt.
Azt mondják, az esküvői fogadalom szent és sérthetetlen. Én már azelőtt megszegtem, hogy kifelé menet átléptem volna a templom küszöbét.
Azt mondják, a szívedet csak egy férfinak adhatod oda. Az enyémet kettészakította két rivális, akik az utolsó percig harcolnak érte.
Elígérkeztem Angelo Bandininek, aki Chicago egyik legbefolyásosabb családjának örököse. Majd Wolfe Keaton szenátor arra kényszerített, hogy megszegjem Angelónak tett ígéretem. Apám titkainak ismerőjeként a kezében tartja a sorsomat, így nem volt más választásom, mint feleségül menni hozzá.
Azt mondják, hogy minden igaz szerelmi történet boldog véget ér.
Én, Francesca Rossi, azon vettem észre magam, hogy újraírom a saját történetemet, egészen az utolsó fejezetig.
Egy csók.
Két férfi.
Három élet, teljesen összefonódva.
És nekem el kell döntenem, hogy a két férfi közül melyik az igazi.

Francesca Rossi egy 19 éves fiatal lány, aki olasz maffiózó családba született, az édesapja egészen eddig kalitkában tartotta, így férfiakkal is csak szigorúan ellenőrzött környezetben találkozhatott. Arra tartotta egyedül érdemesnek, hogy férjhez adja egy gazdag férfihoz, hogy ezáltal a család is előnyös helyzetbe kerüljön, amúgy ezt leszámítva teljesen haszontalannak tartotta a nőket. A lány kinézett magának egy megfelelő jelöltet, de úgy alakul, hogy a Csóktolvaj berobban az életébe és kikényszerít egy gyors házasságot Francesca apjától.

statements_1845276.jpg

https://www.instagram.com/p/CheaglZoiYc/?utm_source=ig_web_copy_link

Ezek után jönnek azonban csak az igazi bonyodalmak, mert a Csóktolvaj, azaz Wolfe Keaton nem akar szerelembe esni, ő csak Francesca apjának akar keresztbe tenni azzal, hogy elveszi tőle az aranytojást tojó tyúkot. Azonban a lány makacssága és az, hogy nem olyan üresfejű, mint amit a férfi feltételezett róla, hamar megingatják őt és odáig fajul a dolog, hogy a saját elveiből is kész lejjebb adni a lány érdekében.

A maffiózós vonal eléggé gyenge volt a történetben, a szerelmi háromszög nekem kicsit túlerőltetett volt, ezek miatt nem is nagyon tudtam élvezni a kötet olvasását. Annak ellenére, hogy nagyon szeretem az enemies to lovers történeteket, ez a könyv nem jött be, pedig itt is ellenségekből lesznek szerelmesek a főszereplők.

Értékelésem: 6/10

Kedvcsináló idézetek:

 – Mi más-más szerepet játszunk – csattant fel.
– És az én szerepem az, hogy gyerekeket szüljek, és szép legyek?
– A te szereped az, hogy folytasd a családi hagyományt és a kemény munkát azokra hagyd, akiknek dolgozniuk kell, akiknek szükségük van a munkára.
– Ez nagyon úgy hangzik, mintha nem tekintenél magaddal egyenlőként – mondtam mérgesen, a telefont vállam és fülem közé szorítva, azzal a földbe szúrtam a palántaásót, és megtöröltem a homlokomat. Egyszerre.
– Ez azért van, Frankie, mert nem is vagy egyenlő velem.
A vonal megszakadt.

♦♦♦

– Azok vagyunk, akik vagyunk, és kész.
– Azok vagyunk, akik lenni akarunk.

♦♦♦

Ami az enyém, az az enyém volt.
Nem arra való, hogy mások csodálják.
Nem arra való, hogy mások megkívánják.
Nem arra való, hogy mások megérintsék.